• MIJN vader!!!! Ik meen het!
    Ik heb net hondert euro gekregen van m'n opa en oma om een laptop te kopen en met het geld dat ik al had heb ik nu precies genoeg voor een laptop.
    Maar neeeee nu mag ik hem niet kopen omdat het decadent is? Weet iemand wat decadent is??
    Het is verdorie wel MIJN geld!!! En mijn opa en oma zeiden alleen uitgeven aan een laptop maar nee dat mag nu weer niet!!!

    Ik BEN NU ZOO KWAAD!!!:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@ en mij wil je echt niet kwaad hebben!!

    Weet iemand hoe ik toch die laptop kan krijgen??


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Laat je opa en oma het voor je kopen! En geef dan het geld weer terug enzo. (:


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    Vertel je vader dat het voor school is. Als hij zegt dat je al 'n computer hebt, moet je gewoon zeggen dat die te traag is fzo en dat je echt die laptop nodig hebt.

    Good luck.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Jungle schreef:
    Gewoon gaan kopen. Het is tenslotte jouw geld! En je mocht er van je grootouders alleen een laptop mee kopen dus ...


    Hope goes lost but never dies.

    Laat 't je opa en oma voor je kopen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou, ik zou ten eerste even een weekje sowieso wachten en daarna weer opnieuw voorstellen en zeggen dat je het bijvoorbeeld echt nodig hebt voor je school. Het is echt niet gelijk een ramp als je geen laptop kan kopen.


    your eyes are like stars in the night.

    Foei,hondert => honderd (N)

    Koop die laptop gewoon :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik snap je vader wel een beetje. Ik bedoel je hebt een computer ter beschikking, ik denk dat hij het allemaal goed bedoeld. Hij wil liever dat je het aan iets besteed dat je nog niet hebt. En decadent is een luxe goed.
    Maar het is wel jouw geld.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Je opa en oma er bij betrekken? Die krijgen je ouders vast wel om.


    Alleen maar tranen van geluk