• mijne tekenen ik heb er alleen maar 10en voor mijn saaiste vak is wiskunde:S:S:S

    drama, biologie, en geschiedenis

    het stomste is scheikunde en wiskunde.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    ik vindt tekenen (bv) en geschiedenis leuk :')

    ik haat gym en frans


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Engels, geschiedenis, aardrijkskunde (hoewel ik er niet zo goed in ben), Frans en biologie.
    En ik hou niet van wiskunde en Duits.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 19:22 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Inleiding criminologie :9~ en Practicum inleidende criminologie lijkt me ook heel leuk :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Toegepaste sociale wetenschappen is het leukst. De rest valt wel mee.

    Bij mij vallen de meeste vakken wel mee. Gym haat ik echt, maar dat hoef ik niet te doen vanwege polsblessure. Dus dan komt Maatschappijleer omdat we dan klassikaal antwoorden moeten geven en ik dat haat x'D Mijn leukste vak is natuurkunde omdat ik daar goed in ben en een geweldige leraar voor heb. Maar die gaat weg dus dat is nog afwachten, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    Plo en pauze.
    Ik haat wiskunde en geschiedenis.

    Ik vind Engels wel leuk. :] En Nederlands en Frans ook wel.
    Aardrijkskunde dan weer niet.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik vond Economie leuk. Nu niet meer. Ik vind alles verschrikkelijk. Teveel stof, te saaie lessen, nooit mogen lachen want we zitten in examenjaar. Alleen Aardrijkskunde is nog een beetje gezellig.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik <3: muziek, drama en audiovisuele vorming
    ik haat: wiskunde, gym en geschiedenis.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik vind wiskunde en maatschappijleer het leukst. En economie en maatschappijwetenschappen het stomst XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Marketing denk ik :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Favo is Engels en stomste is Economie.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.