• Dat je naar de kapper moet als je tijdens een belangrijk proefwerk wordt afgeleid door je eigen gespleten haarpunten.
    Ja, dat had ik dus en nu heb ik eindelijk mijn haar weer eens geknipt. Mijn haar was echt touw geworden. Ook wel fijn dat het nu voor kerst geknipt is.

    Iemand nog voor de kerst naar de kapper geweest? Of gaan mensen nog naar de kapper?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Qlimax schreef:
    Ik heb me pony zelf geknipt (krul)
    haha, mijn pony laat ik meestal knippen door familie, maar de rest van mijn kapsel durf ik niet xD


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik moet er heen want het is geleden van juli en het is echt nodig. Maar het zal pas ten vroegste eind januari worden want mijn blok + examens beginnen.

    nops ga volgend jaar dan verf ik ze blauw hahaha(lol)


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Wij laten altijd de kapper thuis komen..
    Maar ze kon pas weer in het nieuwe jaar omdat ze begin december is bevallen.


    In love with Gran Canaria

    Ik ben woensdag naar de kapper geweest (:
    Maar ik wil mijn haar laten groeien, dus alleen dode puntjes eraf en laagjes een beetje accentueren. Het voelt wel nieuw... XD


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Ik ben afgelopen dinsdag geweest, maar er ging alleen overal 5 cm af en dat was het. xd


    wth.

    oh ja, ik wil met nieuwe haartjes het nieuwe jaar in :)
    misschien een beetje extra blonderen en bijknippen =) haha bedankt voor het idee ;p


    Does gravity make this swing go down, or the ropes up?

    Week of 2 geleden is de kapper bij ons geweest.. Of eigenlijk de kapper in opleiding. Niets afgeknipt maar wel een leuk nieuw kleurtje erin

    Ik wil wel naar de kapper, maar ik heb geen gespleten haarpunten ofzo dus ik heb geen idee voor wat(krul)

    Ik moet voorlopig niet naar de kapper.:Y)


    Death is a promise

    Ja ik (:
    Vorige week, of de week daarvoor ofzo :')
    Gewoon bijknippen en highlights. Maareh, ik heb dat ook altijd, dan zit ik in de klas ofzo, en dan kijk in naar m'n haar en denk ik, noh, mijn punten! :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Nu je het zegt.. misschien ook wel op tijd bij mij.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik ben twee weken voor kerst geweest want k had ook allemaal gespleten haarpunten en toen heb ik er meteen wat rode strepen in laten verven want dat wilde ik al heeel lang :P


    human by birth, Wolf at heart ^^