• Jep mijn vader gaat straks om 5 uur me rapport halen en hij heeft gezegt als je 1 buis hebt is 1 week geen computer dus als ik meer heb meer weken niet. Dus heb ik net me punten via de computer kregen en zag ik dat ik 3 buizen heb op me examens. Dus ik ga nu dood. Ik zal maar al afscheid nemen zekker. + Gsm word ook af gepakt en geen feestjes voor Chiara.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 14:26 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    jep je bent dood:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou gewoon naar de bieb gaan om te internetten :]
    Of beter leren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gelukkig doet mijn vader dat niet, dan zouden er hier echt doden gaan vallen. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Whuut, wat een hel D:


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    O jee, dat is echt niet leuk. Ik hoop voor je dat je je vader nog kunt ompraten...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat is echt k*t. Veel succes ermee!


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Laska schreef:
    Jep mijn vader gaat straks om 5 uur me rapport halen en hij heeft gezegt als je 1 buis hebt is 1 week geen computer dus als ik meer heb meer weken niet. Dus heb ik net me punten via de computer kregen en zag ik dat ik 3 buizen heb op me examens. Dus ik ga nu dood. Ik zal maar al afscheid nemen zekker. + Gsm word ook af gepakt en geen feestjes voor Chiara.

    pech ajaj

    Photograph schreef:
    Dat is echt k*t. Veel succes ermee!

    Dat vind ik wel heel extreem o_o


    -