• Jep mijn vader gaat straks om 5 uur me rapport halen en hij heeft gezegt als je 1 buis hebt is 1 week geen computer dus als ik meer heb meer weken niet. Dus heb ik net me punten via de computer kregen en zag ik dat ik 3 buizen heb op me examens. Dus ik ga nu dood. Ik zal maar al afscheid nemen zekker. + Gsm word ook af gepakt en geen feestjes voor Chiara.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 14:26 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dood met dt? D:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Santaclaus schreef:
    Dood met dt? D:


    XD klopt niet.

    Doodt = Dood.
    Maar het helpt niet om dingen af te pakken. Om die manieren gaan jongeren zich alleen maar meer verzetten. Maar veel sterkte en succes met je vader.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spain schreef:
    Doodt = Dood.
    Maar het helpt niet om dingen af te pakken. Om die manieren gaan jongeren zich alleen maar meer verzetten. Maar veel sterkte en succes met je vader.

    Nou dat heb ik hun ook gezegt maarja. Ik ga zo nog is proberen overtuigen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dood is geen werkwoord dus het is zoals de rest hier zegt gewoon dood (': Maar iniedergeval, ik hoop dat je die weken dan een beetje doorkomt met vermaak, anders wordt het nog erger :\

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 14:27 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Dood is geen werkwoord dus het is zoals de rest hier zegt gewoon dood (':

    Ja ik was even verkeerd.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Oei... D: Dat is minder! Ik hoop dat je vader bijtrekt dan.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    poor you..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ocharme. Nja, zien we je wel weer als je herrezen bent. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Awh, dat is zielig. Ben ik blij dat ik geen rapport krijg zeg (cat)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Mijn ouders hebben gelukkig allang door dat dit geen manier is om me te straffen voor mijn lage cijfers.
    Maar ik heb dit jaar dan ook geen lage cijfers. hihi


    Alleen maar tranen van geluk

    Oké, je moet me even iets uitleggen. Wat houdt 'buizen' precies in?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    3D schreef:
    Oké, je moet me even iets uitleggen. Wat houdt 'buizen' precies in?
    tekorten/onvoldoendes

    En het komt wel goed ;)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Poseidon schreef:
    Dood is geen werkwoord dus het is zoals de rest hier zegt gewoon dood (': Maar iniedergeval, ik hoop dat je die weken dan een beetje doorkomt met vermaak, anders wordt het nog erger :\

    Wow, doorzeuren over werkwoord spelling is best wel een nurderige manier van offtopic gaan:X

    :P Ik heb alleen maar 7ens 8en en 9ens ^^