• Ik bedacht me tien minuten geleden dat ik deze vakantie, 40 pagina's van mijn bio af moet hebben, 10 van wiskunde, sectorwerkstuk moet voor een groot deel af zijn, presentatie moet ik aan beginnen, nederlands moet ik nog maken (terwijl ik dat boek niet thuis heb liggen, was ziek).
    Zelfs in de vakantie stress ik voor school.


    Ik ben gemeen xoxo

    Same here, ik moet nog een heel profielwerkstuk, want ik begin altijd zo op tijd aan dingen -kuch-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    -Medelijden-

    Ik herken t, k zit met tzelfde probleem >.<
    K moet voor bio nog n heel hoofdstuk make haha x'] 3 nederlands boeken lezen, half wiskunde hoofdstuk, en de rest ben k alweer vergete x]

    Anyway, k zou gwoon af en toe iets doen. Al is t maar een half uurtje. Als je dat elke dag doet, of op een dag een paar keer, opgedeeld in kleine stukjes, heb je toch je vakantie, en doe je ook nog wat voor school =]
    Succes iniedergeval (;


    Inspiration can hit you any time

    vergeet je zorgen en denk niet meer aan morgne :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ken het.
    Ik moet nog een boek van sociologie lezen en leren -zo'n 1000 pagina's-, een boek rechtspsychologie -400 pagina's- en dan twee boeken encyclopedie van de rechtswetenschap, een werkboek en een reader ;x En dan nog een essay schrijven voor sociologie, gebaseerd op een uitgebreid interview -wat ik nog moet doen-.

    Maar het gaat je wel lukken :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik moet een ministoel maken voor P.O. Ik heb geen flauw idee hoe ik dat ga aanvangen. Oh, en een boekje lezen voor frans, maar dat zal wel lukken hoop ik ^^.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb geen huiswerk voor in de vakantie, yeeeey!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYGEORG schreef:
    Ik heb geen huiswerk voor in de vakantie, yeeeey!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb alles al op school gemaakt of voor de vakantie al gedaan(nerd) In de laatste week was het bij ons activiteitenweek en dan krijgen we sowieso weinig huiswerk en ik had alles al gemaakt in die week, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    Zo blijft d'r natuurlijk ook niets van je vakantie over ;d wij hebben niets te doen, wij hadden examens voor de vakantie, dus dan kunnen ze moeilijk nog taken en lessen voor na de vakantie opgeven. :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ook. Blokken voor de examens


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik heb al mn huiswerk voor deze vakantie al helemaal ingepland(A)

    jaja, ik ben een verstandig brugsmurfje


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    welkom in mijn wereld(flower)


    #WWED - What Would Emma Do?

    wooww, succes. O:


    Little birdie in the sky. Dropped a poopie in my eye. I don't scream, I don't cry. I thank god that cows can't fly. (

    Ahh, succes!
    Ik moet alleen maar een boek voor Nederlands lezen...
    En zelf dat is pas tegen eind januari.:9~


    effort never betrays you

    Ik moet 2 boekbesprekingen maken , ook die 2 boeken moeten nog gelezen worden. Dat zal wel goed komen ;s Btw : Good luck (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.