• Hier in Tilburg, is een fietsenstalling. In die fietsenstalling werken gehandicapte mensen. Lichamelijk én geestelijk. Mensen die nooit aangenomen zullen worden bij een échte baan, omdat de werkgevers daardoor rekening met hun handicap moet houden en dat willen ze niet.
    Als je er bij stil staat dat sommige van hun, dagen oefenen om te kunnen zeggen: 'Fijne feestdagen' is dat toch best raar, hè? Die mensen klagen ook nooit! Ze staan er altijd met een glimlach! Ookal staan ze telkens in de kou, komen ze de cherijnigste mensen tegen, ze blijven vriendelijk, vrolijk en trots!
    Ik haalde vandaag mijn fiets daar op en die man controleerde mijn kaartje. Als je het had gezien. Écht vol trots! Blij dat hij iets kon zei hij: 'Prettige feestdagen!' Het was best schattig om te zien! Het maakt mij ook altijd helenmaal vrolijk om die mensen daar te zien, maar hij keek dit maal écht zó blij en zó trots. Je dag word er eigenlijk best leuk door, je word er gewoon vrolijk van!

    Herkent iemand dat? ;D

    Ja, dat ken ik, daar word ik ook helemaal blij van. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ja, dat ken ik, daar word ik ook helemaal blij van. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Ah da's zo leuk! =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dat heb ik ook, ik woon ook in Tilburg en die mensen zijn gewoon zo schattig! (krul)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Calliope schreef:
    Dat heb ik ook, ik woon ook in Tilburg en die mensen zijn gewoon zo schattig! (krul)

    Hell yeah, 2 stadgenootjes (nerd)

    Huh waar is dat dan?
    Niet in de heuvel toch?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Zoiets heb je hier niet, dus nee :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bullshit schreef:
    Huh waar is dat dan?
    Niet in de heuvel toch?

    Dunno hoe het heet, maar daat die fietsenstalling ondergronds bij de fontijntjes. Volgens mij wel de heuvel. Is het je nog nooit opgevallen?

    Ik word daar ook altijd zo vrolijk van (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    oh,,dat is zó lief =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Witherwings schreef:
    Ik word daar ook altijd zo vrolijk van (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    WEmo schreef:
    (...)
    Dunno hoe het heet, maar daat die fietsenstalling ondergronds bij de fontijntjes. Volgens mij wel de heuvel. Is het je nog nooit opgevallen?

    Bedoel je bij die omhoogspuitende waterstralen (dat is de heuvel) die een paar jaar geleden zijn gebouwd, of bij die fontijn bij de bieb enzo?
    Bij de heuvel zet ik al 5 jaar mijn fiets neer, en ik heb nooit doorgehad dat ze gehandicapt waren.. Wel dat de meesten heel vriendelijk en positief zijn.. En bij de bieb daar zet ik nooit mijn fiets xD


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Tragically schreef:
    Ja, dat ken ik, daar word ik ook helemaal blij van. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bullshit schreef:
    (...)
    Bedoel je bij die omhoogspuitende waterstralen (dat is de heuvel) die een paar jaar geleden zijn gebouwd, of bij die fontijn bij de bieb enzo?
    Bij de heuvel zet ik al 5 jaar mijn fiets neer, en ik heb nooit doorgehad dat ze gehandicapt waren.. Wel dat de meesten heel vriendelijk en positief zijn.. En bij de bieb daar zet ik nooit mijn fiets xD

    Ja die bedoel ik! Echt niet? xd
    Er is er één en die mist een hand. Maar de meeste zijn geestelijk beperkt.