• Morgen fiets ik met mijn ex-beste vriendin naar school - ja ik heb nog geen vakantie -
    Vroeger zijn we de beste vriendinnen geweest maar door een ruzie, en doordat we beide veel veranderd zijn praten we eigenlijk nauwelijks tegen elkaar.
    Vandaag ben ik met haar mee naar huis gefiets en ik vond het moeilijk om een goed gesprek te beginnen.
    Bij mijn vriendinnen kan ik altijd mezelf zijn. Kan ik hyper doen en gewoon lachen.
    Bij haar had ik dat vroeger ook alleen nu moet ik moeite doen om echt te lachen en zet ik maar steeds een fake smile op.
    Ik ben dus benieuwd hoe het morgen gaat worden,
    Ik weet eigenlijk eens niet waar ik over met haar kan praten, iemand een idee???

    En om dit topic een beetje nuttig te houden.
    Hebben jullie ook vroegere vriendinnen waar je eigenlijk nauwelijks meer mee praat?


    <3

    Ja en het voelt echt anders ;O


    --

    ja, ik zie sinds deze zomervakantie in dat ik een nepvriendin had die alleen maar aan zichzelf dacht en alleen over zichzelf praatte. Het is een monster soms lacht ze heel eng naar me en dan denk k echt wtf, en zo heb ik wel meer mensen..

    Misschien kun je juist ter sprake brengen dat je het vervelend vind dat jullie nu zo anders met elkaar omgaan?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ja, en ik voel me er altijd heel ongemakkelijk bij en probeer dat soort situaties altijd te ontlopen, it's awkward.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Nou, ik ken Eva dan wel van internet (Quizlet), maar we praten niet meer zoveel met elkaar. En dat vind ik best wel jammer.. (: Als je bedenkt dat ik haar al zo'n 4/5 jaar ken.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 22:12 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik heb dat ook, op de basisschool had ik een beste vriendin, ik zit nu nog bij haar op school - 2e middelbaar - maar nu is het gewoon een simpele hoi als ik haar een keertegen kom.. :'D


    Life is a beautiful struggle

    Ja. Ze vind me nu een afgelebberde stoephoer die er te bloot bij loopt. Maar recht in me gezicht zeg, nee. Moest ik horen van een van de meisjes achter wie ze aanloopt. Dus van mij kan ze naar de maan lopen en nooit meer terugkomen. Tegenwoordig eet ze haar boterhammen op de wc, wat ik onwijs grappig vind.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Kingston schreef:
    ik heb dat ook, op de basisschool had ik een beste vriendin, ik zit nu nog bij haar op school - 2e middelbaar - maar nu is het gewoon een simpele hoi als ik haar een keertegen kom.. :'D


    Hetzelfde als bij mij.


    <3

    Ik had een beste vriendin en we waren onafscheidelijk, tot ik naar Tilburg verhuisde.
    Nu blowt ze zich kapot en gaat ze met enorm foute mensen om, en ze verzint de meest absurde leugens en ze is er nog trots op ook.
    Ik hoef niks meer met haar te maken te hebben.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Misschien gewoon vertellen dat je denkt dat jullie uit mekaar groeien?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Die heeft nu alleen maar tijd voor haar vriendje..


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ja, maar dat komt niet door ruzie ofzo. En meestal als ik ze zie is het meteen weer helemaal goed. Kunnen we weer leuk met elkaar omgaan enzo ^^ Niet dat het gelijk weer altijd zo is, maar de vriendschap is niet verdwenen, eerder bevroren ^^


    Life is hard and then we die

    Ik ken het. Ik heb een stuk of 3 ex-bff's. Geen ruzie gehad ofzo maar gewoon uit elkaar gegroeid.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Die van mij is veranderd in een psychopaat die me een keer bijna verstikte. ze heeft ook een therapeut, nu


    All this dampness is damp.

    GabyDeUser schreef:
    Misschien gewoon vertellen dat je denkt dat jullie uit mekaar groeien?


    We weten beide dat we uit elkaar gegroeid zijn.
    Maar het is moeilijk vind ik om het daar over te hebben.
    Het is raar maar soms heb ik het gevoel dat ik bang voor haar ben.
    Ze gaat veel met zo'n hangjongeren om.
    Maar ik weet dat ik niet bang voor haar hoef te zijn omdat ze mij niks doet, maar toch...


    <3