• Ja dat lees je goed!
    Nana (Passerby) en Chiara (Rictusempra/CassiopeiaA) kwamen vandaag naar mijn kot en dat was gezellig. Want normaal spreken we altijd af in Antwerpen en nu was het dus Leuven. En nu konden we dus lekker op mijn kot gaan zitten. Dat was warm en dan hadden we een laptop ter beschikking. :Y)
    We gingen zoals altijd eten in de Mac en daarna hebben we The Final Riot gekeken en dan hebben we nog gezellig gedaan op deze site. Al kan ik dat niet uitleggen want dan wordt het te ingewikkeld. :'D Oh, het was leuk en het was de vierde keer dat ik hen zag dit jaar. En dat maakt me blij. :9~

Wie gaat er binnenkort nog iemand meeten? Of wie deed er ook zoiets leuk vandaag?

Het was geweldig. Altijd dikke fun; Al zeg ik het zelf. En ik blijf die 3.80 EUR veel vinden, ik kan er echt niet aandoen.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Passerby schreef:
    Het was geweldig. Altijd dikke fun; Al zeg ik het zelf. En ik blijf die 3.80 EUR veel vinden, ik kan er echt niet aandoen.

Is het ook, je bent echt in 't zak gezet.

Ik heb nog nooit iemand gemeet. Maar ik heb er ook niet echt behoefte aan (:

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Crossfire schreef:
    (...)
    Is het ook, je bent echt in 't zak gezet.
    Ik denk het ook. Die heeft mij direct een menu aangesmeerd ofzo. En dat was echt een boerin, ze koos bijna wat ik ging eten. Ik kreeg de kans amper om te bestellen, want ze zat er telkens tussen.

Ramsey schreef:
    Ik heb nog nooit iemand gemeet. Maar ik heb er ook niet echt behoefte aan (:

Zonde, het is gezellig!

Ik ga binnenkort niemand meeten, maar vandaag was wel leuk.
    Examens gedaan.:9~

effort never betrays you

Passerby schreef:
    (...)Ik denk het ook. Die heeft mij direct een menu aangesmeerd ofzo. En dat was echt een boerin, ze koos bijna wat ik ging eten. Ik kreeg de kans amper om te bestellen, want ze zat er telkens tussen.

Ja dat zei je. Gelukkig had ik dan een man, die was vriendelijk en goed.

Klinkt leuk! Maar ik heb nog nooit iemand gemeet.

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Crossfire schreef:
    (...)
    Ja dat zei je. Gelukkig had ik dan een man, die was vriendelijk en goed.
    Ja, maar die gaf je wel een slechtsmakende hamburger. x')

Passerby schreef:
    (...)Ja, maar die gaf je wel een slechtsmakende hamburger. x')

Ja, ik vond er echt iets mis mee. Normaal is dat zo lekker en ik weet niet wat het was. Het smaakte niet. :/ En de frieten waren te zout.

Crossfire schreef:
    (...)
    Ja, ik vond er echt iets mis mee. Normaal is dat zo lekker en ik weet niet wat het was. Het smaakte niet. :/ En de frieten waren te zout.
    Ja er was idd wel veel zout op de frieten. En anders doe ik er altijd zout bij, dus da wilt al iets zeggen. En keek je dees al. Klik!

Passerby schreef:
    (...)Ja er was idd wel veel zout op de frieten. En anders doe ik er altijd zout bij, dus da wilt al iets zeggen. En keek je dees al. Klik!

Ik keek 'm net, heerlijk. Echt amai, haha. :'D En ik niet, ik heb niet graag zout op mijn frieten.

Crossfire schreef:
    (...)
    Ik keek 'm net, heerlijk. Echt amai, haha. :'D En ik niet, ik heb niet graag zout op mijn frieten.
    Ik vind hem echt geweldig. Ik kan er niet aandoen; Ik blijf er gewoon mee lachen. x')

Ik heb vandaag met vier vriendinnen gevierd dat de examens gedaan zijn =D. We zijn dus met vijf en zitten in totaal op drie verschillende scholen dus we zien elkaar niet vaak. We hebben frietjes gegeten, Ice Age 3 gekeken en dan nog Singstar gedaan. En oh ja, we hebben naar StuBru gesmst (Music for life). Dat is een traditie en dat doen we dus elke keer als de examens gedaan zijn ^^
    En ik heb nog maar één iemand van Q gemeet. Nou ja gemeet, ze was bij mijn Bf (Die ook op Q zit) komen slapen en dan heb ik haar gezien ^^

Live life limitless.

Crossfire schreef:
    (...)
    Zonde, het is gezellig!

Hmm, ik ga niet echt met mensen om op Q.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.