• Gister was ik dus verder gegaan met een jongen. Krijg ik vandaag een smsje: 'je lichaam ziet er trouwens redelijk goed uit.' Goh, dankje.

    En me beste vriend zei laatst toen we een film zaten te kijken: 'Ik wou dat ik een lesbo was, niet 2, maar 4 tieten!

    Hebben jullie nog leuke, vreemde of grappige opmerkingen?:P


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Kingston schreef:
    (...)
    keek jij geen Oh oh cherso ? :9~



    nee ik vond het een beetje na-aap van jersey shore. en aangezien ik trouwe jersey shore fan ben heb ik het nooit gekeken.

    ok of-topic.

    'je stinkt'
    'kkturk'
    'kkbuitenlander'

    LOL
    :Y)

    Poesiket schreef:
    'je stinkt'
    'kkturk'
    'kkbuitenlander'

    LOL
    :Y)

    ik kan er dus echt niet tegen als iemand iemand anders uitscheld omdat die gene een andere huidskleur heeft , serieus de mensen die dat doen mogen van mij neervallen .___.


    Life is a beautiful struggle

    Kingston schreef:
    (...)
    ik kan er dus echt niet tegen als iemand iemand anders uitscheld omdat die gene een andere huidskleur heeft , serieus de mensen die dat doen mogen van mij neervallen .___.

    Daar kan ik ook niet tegen. Ik vind mensen met een ander huidskleur ook gewoon een mens. Hun zijn echt keilief. ahaha.
    Maar die jongen uit mn klas. Zegt het zo tegen mij, dat het voor me als grapje neervalt.

    Mijn ex is duits, en hij sprak geen nederlands, maar probeerde het wel:
    "Jij bent tuinbroek."
    ik keek hem aan van 0o
    had me broertje hem geleerd dat tuinbroek een ander woord voor mooi was ¬¬


    Does gravity make this swing go down, or the ropes up?

    Ik zat laatst op de tram, kwam er een jongen naar me.
    hij : ' Hey kom jij uit Griekenland ? '
    ik : ' Uh nee waarom ? ' O.o
    Hij : ' Alle godinnen zijn toch van daar. '

    Hij begon toen te grijnzen en ik kreeg een lachbui die een dag lang heeft geduurd.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 17:06 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    ik zat een keertje op de bus met vriendinnen nadat we een film in de bios waren gaan kijken...en voor ons zat er een groepje met 4 negers en wij waren met 3..en ze waren heel de tijd gekke geluiden aan het maken en onderling stoer willen doen, en ik vond het niet beter om plots hee erg luid te lachen :')
    en mijn vriendinnen begonnen door mij dus ook te lachen en niemand van ons 3 kon stoppen...en toen die negers het doorhadden, kwamen ze naast ons zitten waardoor ik nog meer begon te lachen
    en toen vroegen ze ons of we aan de cocaïne zaten :')
    nu ik erover nadenk is het absoluut niet grappig maar toen wel :D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    GabyDeUser schreef:
    Ik kreeg ooit eens een mail van een gast met: ''Mag ik jouw hoofd lenen voor Halloween.''

    Sorry hoor, maar ik schoot echt keihard in de lach xd.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    hahaha, geniaal sommige opmerkingen hier.

    Ik zelf heb niet echt iets stoms meegemaakt, dat ik kan herinneren.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Kingston schreef:
    (...)
    keek jij geen Oh oh cherso ? :9~

    Ahahaha een wijdopenstaande.. en de rest :´D. Didn´t know that.

    Hell.. no. Als er iets is wat ik met heel mijn hart zou boycotten dan is het dat ziekelijke programma wel.


    No growth of the heart is ever a waste

    \

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 22:31 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Tanzdiktator schreef:
    Oh en nu ik het me herinner: ik werd eens opgebeld met de vraag of ik een hoer was. Maar die stem van die vent klonk net als mijn pa, dus ik als elfjarige vragen: pap, ben jij dat? En die kerel nog zo droog: Ja.. ja, ik ben je vader. En toen rook ik al een luchtje dus ik zei: En ik ben Jozef Stalin. Dikke doei. (ja die kende ik al toen ik elf was).


    Go you ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Een vriend van mij vroeg zich af, of lesbiennes -of bisexuele vrouwen- voor de spiegel masturberen, omdat ze dat opwindend vinden o.o


    -out-


    wth.

    TinieTempah schreef:
    Mijn ex is duits, en hij sprak geen nederlands, maar probeerde het wel:
    "Jij bent tuinbroek."
    ik keek hem aan van 0o
    had me broertje hem geleerd dat tuinbroek een ander woord voor mooi was ¬¬


    +1 voor je broertje _O_