• Ja. Ik wil dat ook doen! Buh.

    Dus. Wat ik kan:

    x Mooie fotos zoeken, doh

    x Foto's met hoge kwaliteit

    x Mooie lettertypes

    x Soms mixen, niet altijd

    x Kleur veranderen$

    x Kader geven

    x Effecten


    Hoe?

    Naam van je story;
    Uitleg;
    Als je wil dat ik mix, welke twee foto's?;
    Een mooi, en ja schuin chique lettertype of gewoon?;
    Moeten je initialen erop staan?;


    Wachtlijst;

    Jigsaw
    Morgaine
    3D

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 20:12 ]


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    "Ik wil covers maken."

    Doe dat dan.

    Sorry, die moést er echt even uit xd
    Waar is mijn humor toch gebleven? (a)


    Has no one told you she's not breathing?

    Naam van je story; It's the end of the great Strify.
    Uitleg; Cinema Bizarre is groots en geweldig, totdat er iets met Strify gebeurt (om het maar kort te zeggen)
    Als je wil dat ik mix, welke twee foto's?; Dat hoeft niet (:
    Een mooi, en ja schuin chique lettertype of gewoon?; Schuin & chique
    Moeten je initialen erop staan?; Ja :9~

    Ik zou dus graag een foto willen van een 'depressieve' jongen dus zeg maar, een beetje mooi bewerkt (wat jou het mooist lijkt), met dan de titel bovenaan en © Laura onderaan. Als dat kan. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    PurpleCow schreef:
    "Ik wil covers maken."

    Doe dat dan.

    Sorry, die moést er echt even uit xd
    Waar is mijn humor toch gebleven? (a)

    Doe niet zo flauw, dat is niet erg leuk tegenover de andere users.


    Ik ben gemeen xoxo

    1. Even heaven is hell without you.

    2. Aimée Zabini, het zusje van Blaise, wordt verliefd op de beste vriend van haar broer: Draco Malfoy. Deze liefde loopt niet zonder problemen, vooral ook omdat Aimée niet is wie ze lijkt te zijn.

    Op dit moment is Aimée zwanger en blijkt dat ze een Hogepriesteres van de Godin (natuurgodsdienst) is.

    3.Een (blond!) meisje in het veld / rozen / een zwangere vrouw / een mooie foto van draco (die in pak of zo) / bliksemflits / vrouw in mooie ouderwetse jurk. Je gaat je gang maar (:
    Hoeft niet per se een mix te zijn.

    4. Niet te chique (ouderwetse letters dus), maar gewoon schuine nette letters.

    5. Of heel klein: Morgaine.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    KAK schreef:
    (...)
    Doe niet zo flauw, dat is niet erg leuk tegenover de andere users.


    Je bent wel lekker bezig hè? x'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Naam van je story; Get away from these liars, because they don't get your soul or your fire.
    Uitleg;

    .
    Van de familie Grice is alleen nog maar Oma Eden, Moeder Lily, en Dochter Charlie over. De mannelijke kant, en enkele zussen van Lily, zijn overleden bij een aanval van Deatheaters. De vrouwen zijn allemaal mooie heksen, met één machtig bezit. Hun familieverband. Wanneer één van hen in gevaar is, kan zij kracht krijgen van een ander. Het is een raar verschijnsel, maar het is al overgedragen sinds de verre overgrootoma van Eden.
    Op een witte kerstavond, slaan de Deatheaters weer toe. Ze zijn dit keer niet op zoek naar Harry Potter, maar naar de overgebleven drie van de Grice familie. Eden en Lily weten zichzelf te beschermen, met de kracht die zij bezitten. De arme Charlie niet. Zij wordt meegenomen door Lucius Malfoy. Hij dacht dat hij dé kracht had te pakken toen hij Charlie ontvoerde, maar Charlie lijkt niet hét bezit te zijn. Het moet dan één van de andere twee zijn, maar niemand weet wie. Lucius houdt Charlie in zijn macht om Eden en Lily naar hem toe te krijgen, waardoor Charlie veel minder machtig wordt. Het zou haar eerste jaar op Hogwarts worden, na de kerstdagen. Het 11 jarige meisje wordt onder gehouden in een oude vochtige kelder, bewaakt door verschillende Fabeldieren.
    Op een eenzame nacht wordt Charlie plots gevergezelt door Draco Malfoy, de jonge 11 jarige zoon van Lucius. Zijn wrede uitstraling en wat aparte houding, spreekt Charlie niet erg aan. Draco vertelt over Hogwarts, zijn eerste deel van het eerste jaar, omdat hij met de kerst naar huis is gegaan. Niemand weet of Draco naar Charlie toe is gegaan om haar te verhoren over haar magie, of dat hij echt kennis met haar wilde maken. Maar de twee vinden elkaar aardig.
    Charlie ontsnapt, ze gaat weg van het grote huis en ze zoekt naar een nieuwe thuis. Ze moest wel, zeker nadat ze had gehoord dat haar Oma en Moeder vermoordt waren, omdat ze beiden niet toe wilde geven wie de machtigste magie bezat. Ze vindt haar nieuwe thuis bij een oude vrouw, een ooit machtige heks. Ze blijft een half jaar in het huis van de oude vriendelijke vrouw, en dan kan ze eindelijk, vanwege het nieuwe leerjaar, naar Hogwarts gaan.
    Ze wordt geconfronteerd door Draco.

    Als je wil dat ik mix, welke twee foto's?;
    Deze en deze
    Een mooi, en ja schuin chique lettertype of gewoon?;
    Maakt echt niets uit.
    Moeten je initialen erop staan?;
    nee


    Big girls cry when their hearts are breaking

    dat kan woef


    (Be)lieve in (you)rself

    woef


    "Ignite, my love. Ignite."

    KAK schreef:
    (...)
    Doe niet zo flauw, dat is niet erg leuk tegenover de andere users.

    Sorry, ik zal wat sterker doen :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Woef


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jesus, hebben jullie dit geplant ofzo?


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    woef


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Waarom gaat iedereen woef zeggen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    WAF


    Ik ben gemeen xoxo

    WOEFfFF

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 20:12 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'