• Hallo Quizletters!

    Zoals de meesten van jullie wel weten, liep er laatst een favicon-wedstrijd. Deze is inmiddels al afgelopen, maar jullie zijn nog niet van ons af (cat). Er moet natuurlijk nog gestemd worden op de mooiste favicon! Daarom vragen wij jullie ook om te stemmen. Wij hebben ervoor gekozen om jullie ook te laten stemmen, omdat jullie uiteindelijk ook tegen dat ding aan moeten kijken. :'D - Oeps, da's misschien een beetje negatief gezegd.

    Wij hebben hiervoor een poll gemaakt:
    Dé Poll.

    Als laatste willen wij jullie vragen, om de stemming zo eerlijk mogelijk te laten verlopen, om écht op jouw favoriet te stemmen en niet op de favicon van die aardigste user etc. Ook willen wij de deelnemers vragen om niet verzoeken te versturen naar users om op de jouwe te stemmen. Wij vertrouwen erop dat dat ook niet zal gebeuren, maar het moet even gezegd worden. Het is ook niet toegestaan om in een reactie te verwijzen naar diegene waarop jij vindt dat gestemd moet worden. All clear? (krul)

    Het is dus heel simpel, je klikt op je favoriet, stemt en voilà! Klaar is Kees. De stemming zal 1 week duren, dus zorg ervoor dat je binnen de week gestemd hebt. Wij wensen de deelnemers veel succes! En moge de beste winnen.

    Groetjes,
    De mods!

    And the winner is, met maar liefst 33 stemmen van de 64: Lacie

    Gefeliciteerd!



    update van Rutger
    De favicon is inmiddels geinstalleerd. Het kan even duren voor je het icoontje te zien krijgt. Om dit proces te versnellen kun je browser cache legen en je browser opnieuw opstarten (vooral IE wil het icoontje nogal eens uit de temporary internet files halen).

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 18:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 jan 2011 - 9:53 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oh laat maar, domme ik x'd
    Ik weet al wat het is x'd

    Wat is een favicon? (krul)


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Die Favicon staat eigenlijk wel vet leuk ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.