• Sommige vinden Twincest leuk.
    Dus daarmee, heb je een leuke TC site gevonden ? Laat ze hier achter voor hun !

    x(A)

    Al goed. ;-)

    Ik haat Twincest verhalen
    Ocharme Bill & Tom
    Ik vind het erg en belachelijk, nja sorry hoor,
    wat dit nu niet verkeerd op ofzo, maar ik vind het gwn ook stom
    Broers OMFL -_-'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja, kom dan niet hier kijken als je het niets vind. Hier wordt je mening niet gevraagd, alleen de sites voor mensen die het wél leuk vinden.

    Ja, kom dan niet hier kijken als je het niets vind. Hier wordt je mening niet gevraagd, alleen de sites voor mensen die het wél leuk vinden.

    ja tuurlijk dat snap ik maar door die verhalen gaan mensen denken dat bill en tom echt op elkaar verliefd zijn!!
    dit zei bill op een interview over roddels!
    5. Bill en Tom zijn verliefd op elkaar (twincest)!

    Bill : Waaaattt ? Dit kunnen jullie niet menen ! We zijn broers...ik snap nie wie die onzin verzint echt waar.


    tjaaaa WIE...........

    Dat interview kén ik ja, stamt uit begin 2006. Moest er vrij erg om lachen aangezien Bill blijkbaar niet doorheeft hoe vaak hij in een interview naar Tom staart wanneer hij denkt dat de camera niet op hem gericht is. Arm schaap.
    Momenteel is dit geheel verandert, en weten Tom en Bill zelf ook heel goed dat ze fans gek maken door extra dicht bij elkaar te staan. Vandaar ook sommige acties, zoals die bij 'reden'.
    Zelf kunnen ze dus echt niet zeiken hierover is mijn mening, en ze hebben het er EXPRES dik bovenop gelegt met 'in die Nacht', die ze er nog snel bijpropten op het album Zimmer 483.
    Het is nu verandert in commercieel gedoe, omdat ze weten dat fans erop geilen. De echte oude twincest momentjes zijn er helaas niet meer.

    En I'm sorry, maar moet ik jou reactie nu opvatten als een soort beschuldiging? ^^ Haha laat me niet lachen, mijn Tc is nederlands dus lezen zullen ze het toch nooit. Daarnaast doe ik niemand pijn ermee, want de enige die het betreft zijn T&B die no idea hebben dat ik dat schrijf.
    Why maak je er zo'n probleem van? Like, it's not your problem.
    Dat jij misschien nog in de leeftijd bent dat je alles vies vind wat met sex te maken heeft, betekend niet dat oudere fans hun fantasieën niet mogen uitwerken.

    Haha, Go Bomm!! ^^ :P

    En jou verhaaltje is ook nog heel goed :P ja heb het toch gelezen, zelfs na afrading :P En die van Eszti, maaan, die was ff lekker recht voor z'n raap, if you know what i mean ^^ xD Ik heb zelf trouwens helemaal geen moeite met Twincest heur ^^ Al kunnen sommige stukjes behoorlijk ranzig beschreven worden (xD) Maar verder, van mij mogen ze doen wat ze willen :D

    Maar ff back on topic: ik had niet eens door dat dat sort sites bestonden xD Hea verdeurie heb ik geen hoofdtelefoon hier '-_- Als ik dat filmpje hier ga kijken kan de hele school mee'genieten' (zullen heeeeeel veel mensen niet zo leuk vinden) Maar thank god hebben ze iets uitgevonden dat 'na school' heet :D

    *vanmiddag laatste dagjeee :D:D:D:D*


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ik bedoelde het helemaal niet zo!!:D:D:D
    en ik beschuldig je niet!
    Wie tc leuk vindt(Y)prima(Y)!ik heb er geen probleemen mee(A)!!
    en ik vindt sex helemaal niet vies!!(waarom zou ik)
    kiss helga

    http://youtube.com/watch?v=Keq06gldrgk
    at 1.55 ;-)

    Oeh me likes, me likes.

    haha net gezien schattig :$

    Nee oke, en dankje ^^
    Leuk dat je m'n verhaal leest, of in ieder geval, dat je nog überhaupt bij ons forum langs komt vliegen. ^^ Echt super!

    En ja nee goed dat je me niet beschuldigd ofzo, maar zo kwam het even over, en laat ik daar nu heel gevoelig voor zijn, helaas. Wees blij dat je niet vies bent van sex, want als je dat wel was, zou je zoveel missen _O- [/viesmeisje] Maar like, het is wel waar.

    Achja ieder zijn mening, maar ik blijf erbij dat wanneer iemand andere 'fans' of in dit geval sites zoekt, haters van dat onderwerp weg moeten blijven.
    Wat doe je dan hier? :') Tenzij je het stiekem wel heel sexy vind natuurlijk.
    Maargoed ik stop met doorzeuren, we zijn weer evengoede vriendjes \o/

    als jij mijn menig repecteerd doe ik dat ook!!!(A)
    maarja ik stop hiermee ik moet naar school!!(ja speciaal voor jou maak ik nog wat rijd vrij)
    vrienden(yeah)(hoera)(dance):D
    xxxxxxxxhelga

    Agoss ik voel me serieus vereerd.
    Ja joehoe vriendinnetjes ^^ *vind dat woord echt heel grappig*
    Yay, ik ben echt in een vage bui.

    bomm, sorry hoor, maar wanneer ben jij dat niet xD

    och, iedereen zegt zeker ook altjd tegen jou 'sjezus, voel je niet altijd zo aangevallen!' '-_- altijd dat gezeur bij mij, ja hallo, kan ik er wat aan doen? '-_-


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Haha nee niet tegen mij, dat durven ze niet muhahaha. Ach ik ben ook wel heul eng enzo _O_ met al die 'moeilijke' woorden en enorme verhalen, die niemand leest overigens. ^^"

    Maar like, als ik denk dat ik gelijk heb, dan moet ik ook gelijk krijgen, aangezien ik ook altijd gelijk heb. [/vage zin]
    En ik kán heel serieus zijn hoor _O- Bij een examen ofzo, als ik m'n best ga doen. Maar ik ben wel vaker serieus, o.o' toch?

    O.O Wow, dat klonk ff als een beknopte beschrijving van mij, vooral dat over dat gelijk hebben xD gheghe, niemand gaat meer met mij in discussie, ik geef nooit toe xD *evil :P*


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Zolang je gelijk hebt is dat goed,, toch? _o-

    Anyway back ontopic: twincest sites.