• Sommige vinden Twincest leuk.
    Dus daarmee, heb je een leuke TC site gevonden ? Laat ze hier achter voor hun !

x(A)

Oh en hier nog eentje
    http://youtube.com/watch?v=qT8_mF8KA3Q
    Wat duidelijker ^^

* sorry :'D Maar bij die tweede rond de 1.48

haha lowll..
    k heb het filmpje gesien..
    lig dood te gaan van het lachen...
    mjaah.. ik vind tc's wel kunnen... We zijn mensen en hebben fantasie... K vind het wel lol om te lezen..
    Kan je ook eens nadenken hoe iets is als het nooit gebeurt... Jij denkt toch ook wel dat je ooit es een keer het vriendinnetje van Bill ofzo wordt en de kans dat het gebeurt is 1 op 10000000000.

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Haha ja daarom. En ik denk dat je het meer zo moet zien:

Meiden, waaronder ik dus ^^ Ja i know, geilen op gays <33
    Nou zijn Tom en Bill een paar hele mooie exemplaren en om die samen te 'zien' neuken is wel heel 'leuk' zegmaar. Kijk Bill doet al af en toe zo gay, ik zeg niet dat hij het is, maar af en toe :') Sommige dingen waarbij ik denk: naaa zou het dan toch? -wenkbrauwwiebel-
    En bij Tom hetzelfde, (lees: zijn overdreven ik-ben-hetro-houding en dat vreselijke losse polsje :'))
    Dus als ik die dan samen zie denk ik: aaahw <3 wat schattig/sexy/geil etc. Dus ik denk niet dat je het persoonlijk moet opvatten en zeker niet als haat jegens hen ofzo :'D
    Dan zouden er verrassend veel haters zijn ineens, want hebben jullie enig idee hoeveel meisjes stiekem, of net zoals ik, openbaar TC lezen waar het te lezen valt? ^^ [indien goed geschreven, met een verhaallijn. Dus niet hoi, i love you, neuken? Maar echt met een verhaal eromheen.

Oke dit gaat echt nergens heen zo..

Haha ja daarom. En ik denk dat je het meer zo moet zien:

Meiden, waaronder ik dus ^^ Ja i know, geilen op gays <33
    Nou zijn Tom en Bill een paar hele mooie exemplaren en om die samen te 'zien' neuken is wel heel 'leuk' zegmaar. Kijk Bill doet al af en toe zo gay, ik zeg niet dat hij het is, maar af en toe :') Sommige dingen waarbij ik denk: naaa zou het dan toch? -wenkbrauwwiebel-
    En bij Tom hetzelfde, (lees: zijn overdreven ik-ben-hetro-houding en dat vreselijke losse polsje :'))
    Dus als ik die dan samen zie denk ik: aaahw <3 wat schattig/sexy/geil etc. Dus ik denk niet dat je het persoonlijk moet opvatten en zeker niet als haat jegens hen ofzo :'D
    Dan zouden er verrassend veel haters zijn ineens, want hebben jullie enig idee hoeveel meisjes stiekem, of net zoals ik, openbaar TC lezen waar het te lezen valt? ^^ [indien goed geschreven, met een verhaallijn. Dus niet hoi, i love you, neuken? Maar echt met een verhaal eromheen.

Oke dit gaat echt nergens heen zo..

Vraagje: Zou jij recht in hun (Tom's en Bill's) gezicht durven zeggen: ''Ik lees hoe jullie twee zeks hebben en ik vind het leuk'' ???

Er was zo'n mooi verhaal over TC. Maar ik ben de link kwijt. Hij stond eerst op GoSuperModel.

Haha ja zeker wel ^^

Net zoals ik nogsteeds aan ze wil vragen hóe ze weten dat Toms lul groter is dan die van Bill.
    Like, gemeten saampjes? Sexyy

Ik zie ze echt niet als goden hoor ofzo, en kwijlen doe ik al helemaal niet. Die leeftijd ben ik al voorbij ;-)
    Trouwens ze zeggen dat de meest schokkende of verrassende opmerkingen het langst blijven hangen.

Trouwens die reactie van hun lijkt me al genoeg waard om dat te flikken. Ookal las ik het niet.

Trouwens die reactie van hun lijkt me al genoeg waard om dat te flikken. Ookal las ik het niet.

reactie??? wat bedoel je???

De reactie van Bill en Tom wanneer je recht in hun gezicht zegt dat je Twincest mega geil vind. ^^

De reactie van Bill en Tom wanneer je recht in hun gezicht zegt dat je Twincest mega geil vind. ^^

Van mij mag je... Win maar een meet&greet en zeg het...

Ehm ja, maar daar heb ik je toestemming toch niet voor nodig? Anyways, ik reageer alleen maar op het onderwerp, hoe je me niet meteen zo af te bitchen ofzo.

Ehm ja, maar daar heb ik je toestemming toch niet voor nodig? Anyways, ik reageer alleen maar op het onderwerp, hoe je me niet meteen zo af te bitchen ofzo.

Oh... sorry :$:$:$ ik bedoelde het niet zo :$:$:$

het spijt me :$:$:$