• goed half 11 in de ochtend. het was gisteravond erg laat geworden en ik lag nog in bed. tot plots de bel ging. ik stond op en deed open. staat daar een jongen die ik nog nooit van ze lang zal ze leven gezien heb. hij zag er nog al gehavend uit en ik krijg meteen medelij met hem. ik vroeg hem wat er was en hij zie dat hij zojuist in elkaar geslagen was en dat hij geld nodig had. ik zie dat ik geen geld had maar heb hem toch maar na binnen gelaten. heb een kop thee voor hem gemaakt en heb de doche voor hem aangezet.


    ik weet niet of mijn moeder daar wel blij mee is. want ze is niet thuis omdat ze moet werken. heb ik nu iets doms gedaan of?

    Nou ja als je niet meer terugkeert op Q weten we tenminste wat er gebeurd is:Y)

    Oke sorry


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ReinaxSergio schreef:
    Nou ja als je niet meer terugkeert op Q weten we tenminste wat er gebeurd is:Y)

    Oke sorry


    Haha xD


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ReinaxSergio schreef:
    Nou ja als je niet meer terugkeert op Q weten we tenminste wat er gebeurd is:Y)

    Oke sorry


    oww ik mag toch wel komen op je begravenis loveprinses . dan kan ik een leuke outfit kopen:9~
    ik heb de schoenen al:Y)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 12:32 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    DoctorWho schreef:
    uhm... is die vreemde nog steeds bij jou??

    + kijk je geen films??
    Je moet nooit een vreemde binnenlaten!!!!!
    Ik doe niet eens de deur open na half 9

    ik doe de deur na half 9 nooit mee open:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    loveprinses schreef:
    (...)


    ook fijn. ja ik heb gewoon een druk leven!
    Iedereen mag een eigen mening hebben, daar is niks mis mee, als die dat denkt is dat maar zo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ok,ik heb hem schone kleding gegeven van mijn neef die hier nog lagen. en heb hem netjes en beleefd het huis uitgebonjourd.

    weer een goede daad erbij(flower)

    loveprinses schreef:
    ok,ik heb hem schone kleding gegeven van mijn neef die hier nog lagen. en heb hem netjes en beleefd het huis uitgebonjourd.

    weer een goede daad erbij(flower)

    nu kan ik geen kleren kopen voor de begrafenis (huil) grapje xD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    (...)
    nu kan ik geen kleren kopen voor de begrafenis (huil) grapje xD



    hahahhaha(flower)

    loveprinses schreef:
    ok,ik heb hem schone kleding gegeven van mijn neef die hier nog lagen. en heb hem netjes en beleefd het huis uitgebonjourd.

    weer een goede daad erbij(flower)


    Jeej ik zei toch dat het goed zou komen;)

    By the Way ik ben DoctorWho

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 12:51 ]

    Exercitus schreef:
    Dat was inderdaad niet zo slim,maar gedane zaken nemen niet keer.
    Als hij onder de douche vandaan komt moet je hem vriendelijk maar toch dringen vragen weg te gaan.
    Zeg ander iets dat hij naar de politie moet gaan om ze aan te geven en dat je hem verder niet kan helpen.


    Hope goes lost but never dies.

    LizzyxSoof schreef:
    (...)

    Jeej ik zei toch dat het goed zou komen;)

    By the Way ik ben DoctorWho

    hai DoctorWho(doeg)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    loveprinses schreef:
    (...)

    ja dat is een goed idee. ik wil ook niet gemeen overkomen.


    Je helpt hem al binnen, aan een douche en om tot rust te komen waar bijna ieder ander hem voor de deur zou laten staan ... Is dat niet genoeg vriendelijkheid al?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Hha ik ging al gezegd hebben van oei , en de deur dichtgeslaan hebben
    Nooit van m'n leven zou ik er aandenken iemand in m'n huis binnen te laten ,en die dan nog een douche laten nemen? Never! Mensen zijn niet te betrouwen


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Je bent te lief!
    Maar als hij zo klaar is met douchen zal ik hem toch maar vriendelijk vragen om te vertrekken om naar de politie te gaan ofzo!

    Good luck, ik hoop dat hij geen kwaad in de zin heeft.


    You are beautiful, you are love.

    zeg dat e vader zo komt.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..