• Ja. Ik vroeg me af of sommige van jullie hier op Quizlet ook McFly kennen??
    Ze bestaan nu al 7 jaar, en nog steeds zijn ze heel goed! Al is hun smaak kwa muziek toch wel wat verandert. Eerst was het Rock/Pop, nu is het meeste pop.
    Maar sommige liedjes vindt ik echt heel erg tegenvallen, sommige ook weer niet.
    Ik had deze zondag een optreden van mijn keyboard les, met nog anderen pubers/kinderen van mijn leeftijden. Bedankt voor de tips btw die op mijn vorige topic hebben geantwoord :'). Het heeft geholpen, al was ik wel wat zenuwachtig. Maar dat is toch normaal ? :P
    Maar ... (alweer een maar xD) nu heb ik dus de nieuwste dvd van McFly gekregen ! :'D
    Met de korte/leuke film: Nowhere left to run! Ik zweer jullie: Harry is scary!! xD maar hot!
    :9~

    Dat wilde ik even delen (krul).


    They were never in fact homeless

    Ken ze vanaf 2005 lol en was toen heel erg fan.
    Ik ga wel naar hun concert op 28 jan, maar vind hun nieuwe album niet zo geweldig :')

    Maar leuk van de DVD :Y)


    There are several things that I have been doing wrong.

    De oude McFly was echt the best. :3 Nu zijn ze meer mainstream geworden, enzo. & alles wat mainstream is ontweek ik zo'n beetje. Maar alsnog zijn ze gewoon geweldig. _O_


    wth.

    Ze komen naar Nederland :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jaaa, ik ken ze :Y)
    Luister niet echt hun muziek, maar ze hebben echt leuke nummers ((:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Never been really into them.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Scum schreef:
    Never been really into them.

    Desecrate zei

    Ze komen naar Nederland :Y)


    Ja, ik keek net op internet en zag het staan! :9~
    Ik mag misschien, want ik ga ook al naar Justin Bieber, Taylor Swift en naar Within Temptation:$.
    Maar ik hoop het echt heel erg. De vorige concerten heb ik helaas gemist, omdat ik toen nog geen fan was :$.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 21:29 ]


    They were never in fact homeless

    Ik vind alleen Obviously leuk.