• Help ik ben m'n kut kwijt.
    hoi, ik ben een onzeker meisje van 10 en ik heb een vriendje van 18, nu willen we binnenkort samen naar bed en ik weet zeker dat ik er klaar voor ben. maar ik ben zo super zenuwachtig voor het moment! ik ben zo bang dat als het dan eindelijk zo ver is, ik me kut niet meer kan vinden!
    hellup!?
    xxx een onzeker meisje van 10

    HAHAHAHA oké bedenk iets grappigs wat je graag naar zo'n helpcollum in een tijdschrift zou willen sturen, t mag overal over gaan. En post het hier maar. Ik zou trouwens: help ik ben m'n kut kwijt willen insturen. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    (...)
    Hahahahaha OMG HOE ZIJN ZE DAAR OOIT OPGEKOMEN!?

    Ja echt geen idee, maar ik ging echt dood we lazen hem in de klas omdat onze lerares de oude Girlz altijd mee ging nemen! :9~


    Everything is worse without music.

    Seduce schreef:
    Ik weet wel een leuke die ik ooit heb gelezen!
    ''Hi, ik ben nu zeventien jaar en ik heb nu al ongeveer een jaar verkering met mijn vriend. Mijn vriend en ik vinden het altijd leuk om vlechtjes in mijn schaamhaar te leggen, maar nu vind ik dat op de een of andere manier niet leuk meer. Maar ik heb geen idee hoe ik hem dat moet vertellen.''
    Ik ging dood van het lachen toen ik dit las, dit gaat nooit meer uit mijn geheugen!

    Omg, are you serious? :')

    OT: dit topic was ooit al gemaakt maar het werd gesloten.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    LOL

    hahahah -dubbel-


    Trust me. I'm the doctor

    Lieve....

    Mijn vriend is een beroemde popster, maar hij houdt niet van me.
    Hij is altijd weg en nooit bij mij.
    Nu vind ik hem niet lief meer, dus daarom ga ik hem vastbinden en vermoorden.
    Is dit een goed idee????
    Liefs onschuldig sletje.

    Jungle schreef:
    (...)
    Omg, are you serious? :')

    OT: dit topic was ooit al gemaakt maar het werd gesloten.

    Hmm, raar, want opzich is hier niet zoveel fout aan, het is maar een lolletje ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Seduce schreef:
    (...)
    Ja echt geen idee, maar ik ging echt dood we lazen hem in de klas omdat onze lerares de oude Girlz altijd mee ging nemen! :9~

    Ooh nice in de Girlz staan sws altijd van die grappige dingen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Amerricka schreef:
    Lieve ....

    Gisteren ben ik met Alex Gaskarth van All time low naar bed geweest.
    Ik wou het heel graag, maar toen werd het opeens een gangbang met de anderen bandleden, en was ik heel bang.
    Nu ben ik heel bang dat ik zwanger ben van 4 kinderen, omdat ze allemaal in me zijn geweest.
    Wat moet ik nu doen!!!
    Hulpeloos Alex lovertje.


    Whahaha..xD


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Seduce schreef:
    Ik weet wel een leuke die ik ooit heb gelezen!
    ''Hi, ik ben nu zeventien jaar en ik heb nu al ongeveer een jaar verkering met mijn vriend. Mijn vriend en ik vinden het altijd leuk om vlechtjes in mijn schaamhaar te leggen, maar nu vind ik dat op de een of andere manier niet leuk meer. Maar ik heb geen idee hoe ik hem dat moet vertellen.''
    Ik ging dood van het lachen toen ik dit las, dit gaat nooit meer uit mijn geheugen!


    OMG o.O


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Seduce schreef:
    Ik weet wel een leuke die ik ooit heb gelezen!
    ''Hi, ik ben nu zeventien jaar en ik heb nu al ongeveer een jaar verkering met mijn vriend. Mijn vriend en ik vinden het altijd leuk om vlechtjes in mijn schaamhaar te leggen, maar nu vind ik dat op de een of andere manier niet leuk meer. Maar ik heb geen idee hoe ik hem dat moet vertellen.''
    Ik ging dood van het lachen toen ik dit las, dit gaat nooit meer uit mijn geheugen!

    Omygod. ;o


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb ooit een leuke verstuurd maar hij is er nooit in gekomen.
    Ik en mijn vriendin hadden een heel verhaal uitgetypt over een meisje dat bij haar grootouders woonde en helemaal in shock was omdat ze haar grootouders hoorde seksen. Ze vroeg hulp en was totaal het noorden kwijt, lmao (:


    Has no one told you she's not breathing?

    Seduce schreef:
    Ik weet wel een leuke die ik ooit heb gelezen!
    ''Hi, ik ben nu zeventien jaar en ik heb nu al ongeveer een jaar verkering met mijn vriend. Mijn vriend en ik vinden het altijd leuk om vlechtjes in mijn schaamhaar te leggen, maar nu vind ik dat op de een of andere manier niet leuk meer. Maar ik heb geen idee hoe ik hem dat moet vertellen.''
    Ik ging dood van het lachen toen ik dit las, dit gaat nooit meer uit mijn geheugen!

    Omg Kapotlachen x'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Hahaha, zo heb ik ooit ook iets gelezen in de trant van:

    "Ik maak me erg veel zorgen. Een week geleden heeft mijn hond tegen me aangereden. Hij is nu gecastreerd enzo, maar ik ben heel erg bang dat hij me toch zwanger heeft gemaakt. Ik durf het niet tegen mijn moeder te zeggen, ik ben bang dat ze het er niet mee eens zou zijn als ik op 15-jarige leeftijd al puppies zou werpen"

    Die is me altijd bijgebleven omdat het de meest bizarre is die ik ooit gelezen heb. ik ging echt stuk toen ik dat las :'D


    ars moriendi

    Er was serieus ooit een bericht:

    Hoi ik ben een meisje van 10 en heb een vriendje van 8. En nu willen we seks, maar moet mijn vriendje dan een condoom om?

    Sorry hoor maar op die leeftijd dacht ik nog niet aan seks, toen speelde ik met barbies ofzo..:Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Haha, volgens mij zijn sowieso de helft van al die artikelen in helpcollums fake. :Y)


    Great minds think alike.

    Ik vind dat zelf een beetje flauw, maar ik zou me wel rotlachen als dat in een tijdschrift stond XD


    Life is hard and then we die