• Help ik ben m'n kut kwijt.
    hoi, ik ben een onzeker meisje van 10 en ik heb een vriendje van 18, nu willen we binnenkort samen naar bed en ik weet zeker dat ik er klaar voor ben. maar ik ben zo super zenuwachtig voor het moment! ik ben zo bang dat als het dan eindelijk zo ver is, ik me kut niet meer kan vinden!
    hellup!?
    xxx een onzeker meisje van 10

    HAHAHAHA oké bedenk iets grappigs wat je graag naar zo'n helpcollum in een tijdschrift zou willen sturen, t mag overal over gaan. En post het hier maar. Ik zou trouwens: help ik ben m'n kut kwijt willen insturen. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mercury schreef:
    Hahaha, zo heb ik ooit ook iets gelezen in de trant van:
    (...)
    Die is me altijd bijgebleven omdat het de meest bizarre is die ik ooit gelezen heb. ik ging echt stuk toen ik dat las :'D

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OMG DIE HOOFDLETTERS ZIJN NODIG DIE IS GEWOON TE GEWELDIG!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    OMG, vreselijk xD
    Ik geloof die dingen echt nooit, maar toch lees ik ze :'] /fout


    Today will be Girl's Day party with you~

    DEREK schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OMG DIE HOOFDLETTERS ZIJN NODIG DIE IS GEWOON TE GEWELDIG!

    hahaha, erg he? x'D


    ars moriendi

    hahahahah geniaaal A.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    -Denkt aan dat Teddybeer penisverhaal- Uber :'D


    No growth of the heart is ever a waste