• heuj.
    ja, 2e topic was ook weer vol.
    maar aangezien we hier over alle wedstrijden/voetballers etc praten.
    kunnen we maar beter door gaan èh?
    let's get it started. (krul)

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Mercury schreef:
    (...)
    jongee, ga Nederland supporten dan! _O_

Spanje anders vermoord mijn neef me (A) -eigenlijk ook Duitsland want die hebben gewoonweg Müller! Dies vies goed!-

You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

Dystopia schreef:
    (...)

-eigenlijk ook Duitsland want die hebben gewoonweg Müller! Dies vies goed!-

.. en Gomez. En die is.. heerlijk. O_O

ars moriendi

Mercury schreef:
    (...)
    .. en Gomez. En die is.. heerlijk. O_O

Dat dat!
    dat is die ene uit dat topic van eh..
    was dat niet jou topic?

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

ReinaxSergio schreef:
    (...)

Hehe idd!
    Weet je wat pijn doet!
    Als je een schop tegen je vinger krijgt en dat hij dan dubbel klapt.. hehe..
    Dat had ik met een wedstrijd, ik speelde tegen een club die in de kleuren van Barça speelde :').. Ik ging duiken naar de bal, schopte zo'n snol keihard tegen mijn hand.. Liep ik een maand rond met een gekneusde vinger hehehe...

En als het zo door gaat is dit topic vanavond nog vol xD

Aii! Stomme bitch, je had haar moeten Jong-fu'en. _O_
    Keep je? =D

ars moriendi

ReinaxSergio schreef:
    (...)

Dat dat!
    dat is die ene uit dat topic van eh..
    was dat niet jou topic?

hahahahaha ja! x'DD

ars moriendi

Iglesias schreef:
    (...)

Ik kon niet kiezen voor wie ik was. En nu noemen ze mij een landverrader waar ik werk. Buh.

Ik snap niet dat mensen elkaar landverraders noemen. Als je nu eenmaal het team van een ander land beter vind dan je eigen land dan supporter je toch voor een ander land.
    Ik ben volbloed Belg, en als België ooit aan een EK of WK deelneemt (watdusnooitgaatgebeuren) ga ik ook niet voor België supporteren omdat ik anders een landverrader ben. België heeft een paar zeer goede spelers, maar tesamen zijn we flut (:

This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

XAVI schreef:
    (...)
    Ik snap niet dat mensen elkaar landverraders noemen. Als je nu eenmaal het team van een ander land beter vind dan je eigen land dan supporter je toch voor een ander land.
    Ik ben volbloed Belg, en als België ooit aan een EK of WK deelneemt (watdusnooitgaatgebeuren) ga ik ook niet voor België supporteren omdat ik anders een landverrader ben. België heeft een paar zeer goede spelers, maar tesamen zijn we flut (:

hmm, ik denk dat je er dan anders over denkt. Toen Nederland in de finale stond.. nou.. dat was ultiem.. dan is het niet alleen het team dat je support, maar is het ook de trots dat het jou landje is dat daar staat :) <3

ars moriendi

Mercury schreef:
    (...)
    Aii! Stomme bitch, je had haar moeten Jong-fu'en. _O_
    Keep je? =D

Joaah,, en de keeper van liverpool heeft de achternaam Reina :D
    en ik heet Reina, dus ik keepte in het shirt van Reina :D
    seksie heaa ('A)
    Maar maar maar, nu hebben we nieuwe tenue's dus train ik maar in mijn liverpool shirt (:
    of in arsenal shirt, ligt aan het weer..

XAVI schreef:
    (...)

Kan ik er wat aan doen dat ze me zo noemen, of ze noemen me 'De Spanjool' :')

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

ReinaxSergio schreef:
    (...)

Joaah,, en de keeper van liverpool heeft de achternaam Reina :D
    en ik heet Reina, dus ik keepte in het shirt van Reina :D
    seksie heaa ('A)
    Maar maar maar, nu hebben we nieuwe tenue's dus train ik maar in mijn liverpool shirt (:
    of in arsenal shirt, ligt aan het weer..

Oeii dat is idd zeer sexy!! Je bent stiekem gewoon Reina's opvolger, is bij je geboorte al bepaald. (A)

Aaaaaaiaiai Liverpool! <33 ^^

ars moriendi

Mercury schreef:
    (...)
    hmm, ik denk dat je er dan anders over denkt. Toen Nederland in de finale stond.. nou.. dat was ultiem.. dan is het niet alleen het team dat je support, maar is het ook de trots dat het jou landje is dat daar staat :) <3

België is nu niet bepaald een land om trots op te zijn. Als België ooit in een finale staan (watdusweernietgaatgebeuren) zou ik hen de overwinning gunnen. Maar Spanje blijft mijn team (:

XAVI schreef:
    (...)
    België is nu niet bepaald een land om trots op te zijn. Als België ooit in een finale staan (watdusweernietgaatgebeuren) zou ik hen de overwinning gunnen. Maar Spanje blijft mijn team (:

.. net als Nederland het mijne blijft _O_ tis zo geweldig achter je teampje te staan 8D :Y) <3

ars moriendi

Mercury schreef:
    (...)
    Oeii dat is idd zeer sexy!! Je bent stiekem gewoon Reina's opvolger, is bij je geboorte al bepaald. (A)

Aaaaaaiaiai Liverpool! <33 ^^

Hehe 1 verschil; hij is kaal en ik niet:D

oke sorry..
    ik denk dat ik maar met dit topic stop voor vandaag haha, ik met mijn rare opmerkingen

ReinaxSergio schreef:
    (...)

oke sorry..
    ik denk dat ik maar met dit topic stop voor vandaag haha, ik met mijn rare opmerkingen

Hahaha, nou, vooruit, met een kapsel dan! :'D
    Ik ook, ik ben douchen ;)

Nog een afscheidscadeautje voor jullie dan maar: :9~klik

ars moriendi

ReinaxSergio schreef:
    (...)

oke sorry..

En hij is een man. Volgens mij is dat ook een verschil (: