• heuj.
    ja, 2e topic was ook weer vol.
    maar aangezien we hier over alle wedstrijden/voetballers etc praten.
    kunnen we maar beter door gaan èh?
    let's get it started. (krul)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Eh IK
    Mercury (jij dus)
    Seduce
    XAVI
    Lien vast ook wel

    en wss vergeet ik nog meer mensebn


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dystopia schreef:
    Mag ik eerlijk zijn?

    Ik vind dat (de meeste) hier enkel supporter voor een ploeg omdat er een 'lekker ding' in zit. Ik ben supporter met hart en ziel van FC Barcelona. Dat Piqué, Bojan, Messi, Villa en Fontàs sexy zijn is bijkomend.
    Jullie zitten héél vaak over de jongens te praten en niet eens echt over voetbal zelf.

    Sorry ik wou het even kwijt. Niet dat ik me erger maar en voor Barça zijn en voor Real. Das in Camp Nou vragen voor ruzie met momenten.

    Vanaf hier niet ;) Ben het wel erg met je eens. Ben zelf echt helemaal into het Nederlands Elftal, maar dat is gewoon omdat ik die sfeer die er daar hangt geweldig vind en de jongens echte maten zijn van elkaar. En het prachtige voetbal dat ze iedere keer neerzetten ^^
    edit: dat neemt niet weg dat ik het ook zeker leuk vind om te praten over die prachtige jongens als Mario Gomez (Duitsland), Fernando Muslera(Uruguay) etc. Daar ben ik nou eenmaal pubermeisje voor.:Y)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 21:02 ]


    ars moriendi

    Dystopia schreef:
    Mag ik eerlijk zijn?

    Ik vind dat (de meeste) hier enkel supporter voor een ploeg omdat er een 'lekker ding' in zit. Ik ben supporter met hart en ziel van FC Barcelona. Dat Piqué, Bojan, Messi, Villa en Fontàs sexy zijn is bijkomend.
    Jullie zitten héél vaak over de jongens te praten en niet eens echt over voetbal zelf.

    Sorry ik wou het even kwijt. Niet dat ik me erger maar en voor Barça zijn en voor Real. Das in Camp Nou vragen voor ruzie met momenten.

    Wtf?! Als ik nu zowel Barça als Real geweldig vind dan kies ik dat toch zelf wel zeker..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Dystopia schreef:
    Mag ik eerlijk zijn?

    Ik vind dat (de meeste) hier enkel supporter voor een ploeg omdat er een 'lekker ding' in zit. Ik ben supporter met hart en ziel van FC Barcelona. Dat Piqué, Bojan, Messi, Villa en Fontàs sexy zijn is bijkomend.
    Jullie zitten héél vaak over de jongens te praten en niet eens echt over voetbal zelf.

    Sorry ik wou het even kwijt. Niet dat ik me erger maar en voor Barça zijn en voor Real. Das in Camp Nou vragen voor ruzie met momenten.


    Ik weet zelf wel beter. (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dystopia schreef:
    Mag ik eerlijk zijn?

    Ik vind dat (de meeste) hier enkel supporter voor een ploeg omdat er een 'lekker ding' in zit. Ik ben supporter met hart en ziel van FC Barcelona. Dat Piqué, Bojan, Messi, Villa en Fontàs sexy zijn is bijkomend.
    Jullie zitten héél vaak over de jongens te praten en niet eens echt over voetbal zelf.

    Sorry ik wou het even kwijt. Niet dat ik me erger maar en voor Barça zijn en voor Real. Das in Camp Nou vragen voor ruzie met momenten.


    Klopt we praten grotendeels over de jongens.
    Maar, de reden dat ik voor Real ben is NIET omdat Ramos er in zit (:
    Ik ben voor Real omdat ik het een goed team vind..

    En ja, ik dacht eh, ik geef mijn mening even.. (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ReinaxSergio schreef:
    Eh IK
    Mercury (jij dus)
    Seduce
    XAVI
    Lien vast ook wel

    en wss vergeet ik nog meer mensebn

    Ik zie mijn username en ik weet niet waarom Ö(:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Mercury schreef:
    (...)
    Erg herkenbaar :-$$ En schélden dat ik deed op die Spanjolen... :-x


    Ik was t op mijn werk aan het kijken en ik tegen mijn moeder aan de telefoon:
    "Komt papa me ophalen?!" Ik helemaal boos jung.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dystopia schreef:
    Mag ik eerlijk zijn?

    Ik vind dat (de meeste) hier enkel supporter voor een ploeg omdat er een 'lekker ding' in zit. Ik ben supporter met hart en ziel van FC Barcelona. Dat Piqué, Bojan, Messi, Villa en Fontàs sexy zijn is bijkomend.
    Jullie zitten héél vaak over de jongens te praten en niet eens echt over voetbal zelf.

    Sorry ik wou het even kwijt. Niet dat ik me erger maar en voor Barça zijn en voor Real. Das in Camp Nou vragen voor ruzie met momenten.

    *kuch kuch* ik ben in de voetbalfansfeer gerold door de knappere spelers. Maar ben wel fan van het voetbal wat ze spelen en daarom kijk ik ook gewoon, En ik ben voor Barça en Real dusja..


    Everything is worse without music.

    XAVI schreef:
    (...)
    Ik zie mijn username en ik weet niet waarom Ö(:


    Dat ga ik even vertellen:Y)

    Jij zei ergens een aantal pagina's terug;
    Pff, ik wil niet bij dat clubje horen >.<. Ik heb mijn eigen club wel. Rawr is waaay nicer dan woef (:

    En en en, toen zei ik dat wij het voetbalnerds clubbie zijn.. en dus toen ging ik jou automatisch in dat clubje stoppen:Y):Y):Y):Y)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Iglesias schreef:
    (...)

    Ik was t op mijn werk aan het kijken en ik tegen mijn moeder aan de telefoon:
    "Komt papa me ophalen?!" Ik helemaal boos jung.

    Jaa, bij mij bleef een vriendin logeren, we hebben nog de halve nacht zitten katten op Spanje. Ik moest ook echt serieus janken toen Spanje had gewonnen. :$


    ars moriendi

    ReinaxSergio schreef:
    (...)

    Dat ga ik even vertellen:Y)

    Jij zei ergens een aantal pagina's terug;
    Pff, ik wil niet bij dat clubje horen >.<. Ik heb mijn eigen club wel. Rawr is waaay nicer dan woef (:

    En en en, toen zei ik dat wij het voetbalnerds clubbie zijn.. en dus toen ging ik jou automatisch in dat clubje stoppen:Y):Y):Y):Y)

    _O_


    ars moriendi

    ReinaxSergio schreef:
    (...)

    Dat ga ik even vertellen:Y)

    Jij zei ergens een aantal pagina's terug;
    Pff, ik wil niet bij dat clubje horen >.<. Ik heb mijn eigen club wel. Rawr is waaay nicer dan woef (:

    En en en, toen zei ik dat wij het voetbalnerds clubbie zijn.. en dus toen ging ik jou automatisch in dat clubje stoppen:Y):Y):Y):Y)

    Thankyou, thankyou (:
    Jij bent lief (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Mercury schreef:
    (...)
    Erg herkenbaar :-$$ En schélden dat ik deed op die Spanjolen... :-x

    Ik ga een misdaad bekennen, ik was half landverader want ik was voor spanje as well. Maar toch was ik woest, want het was gewoon een kutwedstrijd!(cat)


    Everything is worse without music.

    ReinaxSergio schreef:
    (...)

    Klopt we praten grotendeels over de jongens.
    Maar, de reden dat ik voor Real ben is NIET omdat Ramos er in zit (:
    Ik ben voor Real omdat ik het een goed team vind..

    En ja, ik dacht eh, ik geef mijn mening even.. (:



    Ik wil geen ruzie stoken ofz ik dacht laat ik even zeggen dat voetbal meer om de sport draait en niet om de jongens .

    -gaat trg verdiepen in al haar spullen van Barcelona- *was dat eigenlijk aan het tellen*


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Mercury schreef:
    (...)
    Jaa, bij mij bleef een vriendin logeren, we hebben nog de halve nacht zitten katten op Spanje. Ik moest ook echt serieus janken toen Spanje had gewonnen. :$


    Ik was een aantal maanden anti spanje..
    maar een zekere Marjolien heeft mij verslaafd aan Spanje gemaakt..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.