• ..ik wil een film downloaden, alleen weet ik niet echt wat. ik hou wel van drama en romantische films, en ook wel van 'sommige' actie films. maar ik zoek een drama-film met een goed verhaal er in zeg maar. (krul)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik weet geen drama films, maar probeer eens "Vampires Suck" als je echt wilt lachen :'D


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Treu lies.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    The shawshank redemption, memento, inception, misschien? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Fucking Amal

    Samenvattig: Åmål is een onooglijk provinciestadje waar nooit iets gebeurt en de jongeren zich te pletter vervelen. De 16-jarige, lesbische Agnes voelt zich eenzaam en slaagt er niet in een stabiele vriendenkring op te bouwen. Zelf kijkt ze vooral op naar haar klasgenote Elin die de jongens rond haar vingers draait, maar ook daar op uitgekeken is geraakt. Agnes' wereld stort in wanneer uitgerekend Elin haar op haar verjaardagsfeestje vernedert om indruk te kunnen maken op haar oudere zus Jessica. Maar daar heeft Elin, die gefascineerd raakt door Agnes' moed, achteraf spijt van. Er volgt een langzame toenadering tussen de twee.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    stick it!
    das half drama, komedie, iets tussenin die shit

    puur drama: remember me
    pure romantiek: notebook
    romantisch komedie: valentine's day
    actie:= x-men
    gwn een sterke film: ballet shoes


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    @ Language: die film is vet, alleen al omdat het breekt met de hollywood conventies en conservatieve filmidealen.
    Echt, top!

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 20:34 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Mag het ook comedie.
    Home alone?
    Ik vond Knights and day ook leuk ;x

    "A walk to remember" is een goede filmkeuze als je een film wilt zien, een drama film, met een goed verhaal


    Live life limitless.

    Amerricka schreef:
    Mag het ook comedie.
    Home alone?
    Ik vond Knights and day ook leuk ;x


    Die heb ik thuis, maar ik heb hem nog niet gezien. Ik ga hem denk ik binnenkort maar eens kijken...
    En sorry, ik weet niet heel goed wat mensen nou altijd met drama bedoelen :X


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Man on fire

    In Latijns-Amerika wordt er elke 60 minuten wel iemand ontvoerd. Zeventig procent van de slachtoffers komt nooit meer terug”. Met deze dreigende tekst wordt deze harde actiethriller geopend. Met snel camerawerk en flitsende beelden laat Tony Scott meteen zien in wat voor een wereld de personages zich bevinden. John Creasy wordt ingehuurd als lijfwacht van de jonge Pita Ramos. Aangezien haar vader een groot zakenman is, heeft de familie een grotere kans dat zij ontvoerd worden.

    Remember Me

    Tyler Hawkins (Robert Pattinson) is een jongen die na de zelfmoord van zijn broer en de scheiding van zijn ouders in een staat van totale lethargie belandt. In schril contrast daarmee staat een jonge vrouw, Ally Craig (De Ravin), die een tragedie heeft meegemaakt maar daarna juist de carpe diem-filosofie omarmt. De twee krijgen wat met elkaar, maar niet al het emotionele puin is meteen geruimd.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 14:04 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    The Killers.
    Met Ashton erin :9~ hahaah
    & Knight and day ja. ;d

    AL: Artificial Intelligence.
    Science-Fiction, drama en om bij te huilen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Inception.
    The Prestige.
    The new Daughter.

    (flower)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ben nu Scott pelgrim vs the world aan het kijken :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik heb laatst The Parent Trap weer 'ns gekeken. Die blijft gewoon leuk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."