• Je leert dat zelfs de enige persoon die niet de bedoeling was ooit ons in de steek laat.
    Je zult je hart meer dan eens breken
    Je breekt ook harten
    ,dus onthoud hoe het voelde toen jou hart was gebroken
    Je vecht met je beste vriend
    .Je zult huilen omdat de tijd te snel voorbij is,
    en uiteindelijk zul je iemand verliezen waarvan je houd.


    Wat vinden jullie ervan?


    I love BTR and One Direction!

    Supermooi!..

    Heb je het zelf verzonnen?


    Heeeeeeejjjjjj

    Ik vind 'm niet zo, de zinnen verschillen met lang en heel kort, ik snap het 'verhaal' er ook niet in en het rijmt niet. Het is meer een klein verhaaltje, vind ik. Dat zijn gewoon dingen waar ik heel erg op let bij een gedicht, dus vandaar dat hij me niet aanspreekt.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 15:09 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon zei op 18 dec 2010 - 15:09:
    Ik vind 'm niet zo, de zinnen verschillen met lang en heel kort, ik snap het 'verhaal' er ook niet in en het rijmt niet. Het is meer een klein verhaaltje, vind ik. Dat zijn gewoon dingen waar ik heel erg op let bij een gedicht, dus vandaar dat hij me niet aanspreekt.


    ergens heeft ze een punt maar ik vind hem wel mooi(Y) ik doe het je in ieder geval niet na *blush*


    "Music was there for me when you weren't."

    Ik weet niet of je dit zelf wel geschreven hebt hoor... Volgens mij heb ik precies zoiets een keer in het Engels gelezen...

    Ik wil je van niets beschuldigen hoor, maar het komt me gewoon heel erg bekend voor.. Maarja, misschien heb ik het fout.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 12:58 ]


    Being happy doesn't mean everything's perfect, it means that you've learned to look beyond the imperfections.

    Nee, ik had het goed. Hier dus:

    Link.


    Being happy doesn't mean everything's perfect, it means that you've learned to look beyond the imperfections.

    Mesmerising schreef:
    Nee, ik had het goed. Hier dus:

    Link.


    Ik wou het ook al zeggen, hij komt gewoon van internet. Fail.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 13:05 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Mesmerising schreef:
    Nee, ik had het goed. Hier dus:

    Link.

    LOL, you rule, haha.

    Luce schreef:
    (...)

    Ik wou het ook al zeggen, hij komt gewoon van internet ;s


    Ja, ze heeft alleen wat dingen weggelaten. Nogal triest als je het mij vraagt, maargoed. Misschien kan er een slotje op dit topic, want dit heeft nu niet echt veel waarde meer...

    En hij staat trouwens op nog veel meer sites, ook al op Wikipedia, haha.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 13:06 ]


    Being happy doesn't mean everything's perfect, it means that you've learned to look beyond the imperfections.

    Slotje?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.