• Weet je, er is veel te veel irritante reclame. Maar als hij er niet zou zijn, dan zouden er minder leuke progamma's op tv zijn. Want dan is daar geen geld meer voor! En met meer reclame zouden er weer coolere en leukere series zijn, maar dan worden de progamma's NOG MEER onderbroken!
    Een oneindige cirkel.
    Dus wat vind jij.
    MEER of MINDER reclame?

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 21:43 ]

    Ik vind vooral dat ze films minder vaak moeten onderbreken :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hetzelfde. Dude, reclame duurt nu al bijna 10 minuten. Meer hoeft er niet bij voor mij. Minder zou altijd leuk zijn, vroeger waren ze veel minder lang, maarja, tegenwoordig draait alles om geld.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    MTV heeft ook heel weinig reclame maar toch de bekendste series die er zijn. RTL5, Veronica enzo hebben echt 8 minuten reclame -.-
    Minder reclame, plx.


    I live for the applause, you will die for it.

    Minder.
    Gewoon geen vind ik ja.
    Net wanneer het zo spannend is BAM reclamen en hier in belgie op VTM is het om de 15 minuten ofzo reclame en dat is zo kut.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Als ze nou 's stoppen met het onderbreken een tvprogramma zou ik dat ook al een hele vooruitgang vinden. Maar het liefst heb ik GEEN reclame.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Geen reclame.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik vind het gewoon fucking irritant dat ze reclame tijdens je programma/film doen. En zoveel nut heeft het niet, want volgens mij zappen de meeste mensen weg/zetten het geluid uit. Tenminste, mijn hele familie/vriendengroep doet dat, weet niet of dat bij iedereen zo is maar oke :'D
    Van mij mag het helemaal weg.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    BadHero schreef:
    Ik vind vooral dat ze films minder vaak moeten onderbreken :')


    None but ourselves can free our minds.