• Kennen jullie dat? Op het momend dat je iets zegt lijk je er zó zeker van! Je weet niet beter, je denkt iets goed te doen. En dan vertellen mensen je its en dan heb je zo iets van 'Waarom deed ik dat? Ik denk nooit na!'
    Je hebt dan ook van die mensen die het lijkt wel, nooit iets fout zeggen! Altijd weten wat ze doen! En je treiterd jezelf tijden lang met die fout!
    Dag in dag uit haal je het voor je. 'Zo stom!' en dan blijf je maar zeggen 'Kon ik de tijd maar terug draaien! Kon ik mezelf maar waarschuwen'
    Je hoeft niet eens iets heel ergs te hebben gedaan. Een klein dingetje is soms al genoeg om je zo iets te laten denken.

    Herkemt iemand dat?

    Ik heb geen idee waar je het over hebt, eigenlijk :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jaa dat heb ik oook maar dan elke minuut (cat)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ken ik.
    Soms denk ik aan dingen die al jaren geleden gebeurd zijn en de anderen al lang vergeten zijn.


    Let the Night embrace you

    Lacie schreef:
    Ken ik.
    Soms denk ik aan dingen die al jaren geleden gebeurd zijn en de anderen al lang vergeten zijn.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    *raises hand*


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Yep, helemaal.
    Maar dat heb ik vaak per jaar xD DAn denk ik terug aan hoe ik toen was/deed en denk ik: oh mèn.. -_-


    ars moriendi

    Lacie schreef:
    Ken ik.
    Soms denk ik aan dingen die al jaren geleden gebeurd zijn en de anderen al lang vergeten zijn.

    Ja, vaak durf je dan de persoon waar het om gaat dan nogsteeds niet helenmaal vol vertrouwen aan te kijken.

    ja dat had ik eergisteren nog -_-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lacie schreef:
    Ken ik.
    Soms denk ik aan dingen die al jaren geleden gebeurd zijn en de anderen al lang vergeten zijn.


    your eyes are like stars in the night.

    Lacie schreef:
    Ken ik.
    Soms denk ik aan dingen die al jaren geleden gebeurd zijn en de anderen al lang vergeten zijn.


    Never forget the things that make you smile

    waarom denk je dat er geen tijdmachines bestaan?
    Het zou een grote rotzooi worden met mensen die de tijd terug draaien XD


    #WWED - What Would Emma Do?

    Myeah, dat heb ik alleen bij echt grote fouten.


    Life is hard and then we die

    Neuh, ik vind het een beetje een vaag verhaal x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jep. Dat had ik gisteren nog.
    Maarja, ik denk maar zo: ik moest het zeggen, en ik heb liever spijt van iets dat ik heb gedaan, dan dat ik spijt heb van iets dat ik niet heb gedaan..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Guilty.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."