• Die *****hommels moeten beter salaris? Rot dan op en zoek een betere baan! Dan kan deze baan mooi naar iemand die wél op tijd mijn Hitkrant bezorgt! Sjeez! Hun moeten persé staken, en daardoor kan ik nu al voor de 4e keer een goede film op TV missen die in de hitkrant vermeld staat! ******
    Nah dat vind ik dan niet zo heel erg, maar ik had me aangemeld voor een neiuwsbrief. Nu krijgen hun het zó ver dat ik te laat ben voor een actie waar ik al maanden op zit te wachten!

    Mag ik even heel dat TNT bedrijf een flinke klap verkopen?! Goddamn!

    Als ik het zo terug lees dan klinkt het héél overdreven maar ik ben nu ook mooi overdreven pissed!
    Dat van het salaris is maar een gok, al zie ik ze daar wel voor aan! Ze hebben me met het WK ook al gek gemaakt met die toeters!
    Waarom moeten hun zo nodig mijn dag ver****en?! Wat hebben hun voor reden? Tell me!
    Is er nog iemand die pissed is op TNT?

    EDIT: Dit bovenstaande bericht laat ik staan, maar ik ga nu even dsit nog zeggen: Ik begrijp nu meer van hoe het zit. En bovenal Sorry TNT blijkbaar worden mijn dingetjes door een of ander bedrijfje wat ik niet ken bezorgt ;x
    EDITTT: Oké ik snap m! Eigelijk al lang maar ik snap m! Ik zat heel erg fout! En sorry daar voor! Maar na de 836523659x hoef ik het niet meer te horen! Slotje mag wel.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 17:34 ]

    Oh, en de postbezorgers staakten niet om salaris, maar omdat er teveel concurrentie is en door reorganisatie, gingen veel banen van voltijd naar deeltijd. Dus vonden de vakbonden het nodig om te staken. Geef de vakbonden dus óók maar de schuld. Tnt heeft er niks mee te maken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Nou, ze staken niet meer. Er is een akkoord bereikt. Oh, en de hitkrant wordt als het goed is niet door tnt bezorgd, maar door een rivaliserend bedrijf. Geef hun maar de schuld.

    Echt? Welk bedrijf? xd Ik ga even een edit met sorry zeggen want TNT de schuld nu geven is idd een beetje oneerlijk

    ik ben niet pist, maar ze hebben mij ook nog niks 'misdaan'


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    @ WEmo:
    De TNT heeft dus echt geen cruciale rol in ons leven.
    Kijk, dat overheidspersoneel niet mag staken is logisch: zij zijn de basis van het bestaan in Nederland, als zij staken zullen er gigantisch grote problemen komen. En dan niet alleen bijvoorbeeld het dagelijks bestuur, ook het ziekenhuispersoneel kan voor grote problemen gaan zorgen. Want waar moet je heen als je een hartaanval hebt? Of als je, je been hebt gebroken? Juist, je kan nergens heen.
    De TNT heeft deze rol echter totaal niet. Want waar moet je heen als je... boete te laat wordt opgestuurd? Je, je krant eventjes niet ontvangt? Oh help, wat een ramp... nee?
    Ik vind dat je zelf ook wat inlevingsvermogen moet hebben. Die mensen die komen op voor hun rechten. Stel je voor, jij werkt ergens en opeens word jij of misschien wel een heleboel van je collega's ontslagen; om niets. Hoe zou jij dat beleven? Misschien kun je dan een klein beetje respect opbrengen van deze mensen.

    Ik vind dat ze heel goed bezig zijn


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    @ WEmo:
    De TNT heeft dus echt geen cruciale rol in ons leven.
    Kijk, dat overheidspersoneel niet mag staken is logisch: zij zijn de basis van het bestaan in Nederland, als zij staken zullen er gigantisch grote problemen komen. En dan niet alleen bijvoorbeeld het dagelijks bestuur, ook het ziekenhuispersoneel kan voor grote problemen gaan zorgen. Want waar moet je heen als je een hartaanval hebt? Of als je, je been hebt gebroken? Juist, je kan nergens heen.
    De TNT heeft deze rol echter totaal niet. Want waar moet je heen als je... boete te laat wordt opgestuurd? Je, je krant eventjes niet ontvangt? Oh help, wat een ramp... nee?
    Ik vind dat je zelf ook wat inlevingsvermogen moet hebben. Die mensen die komen op voor hun rechten. Stel je voor, jij werkt ergens en opeens word jij of misschien wel een heleboel van je collega's ontslagen; om niets. Hoe zou jij dat beleven? Misschien kun je dan een klein beetje respect opbrengen van deze mensen.

    Ik vind dat ze heel goed bezig zijn

    I know. het hele ontslagen gedoe vind ik ook wel erg voor hun. Maar dit staken. Mensen stappen over op de concurent, TNT krijgt nóg minder centjes en nóg meer mensen gaan weg. Teminste dat is mijn theorie. Ik vind het ook verveldend dat die mensen hard werken en dan uit eindelijk ontslagen worden.
    Alleen op het momend dat ik het bovenste bericht typte wist ik niks van dit alles. Laatst werd er nog door een leraar gezegt iets over dat hele gedoe van TNT en dat de mensen ontevreden waren over hun salaris. Vandaar ging ik hier ook van uit.

    Haha gast, hoe fucking erg kun je overdrijven :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dan ga je naar de winkel en kijk je daar in de hitkrant? :')


    dream, dare, fly!

    Doe ff normaal man, die mensen komen ook alleen maar voor hun rechten op. Ik verwacht ook post uit het buitenland, maar serieus, probeer je eerst ff te verplaatsen in hun situatie voordat je je helemaal druk gaat maken. -_-


    ars moriendi

    Eros schreef:
    Hou je bek man, mijn vader is postbode en ze worden niet normaal slecht behandelt door hun bazen ik heb geen zin om het uit te leggen maar 1x kwam mijn vader huilend thuis en ik heb hem nooit zien huilen behalve toen hij zijn rug had gebroken..

    Kijk, en daarom is een klein beetje inlevingsvermogen wel op zijn plaats. Mensen hebben altijd al meteen overal een mening en oordeel over zonder dat ze ook maar iets weten.

    En @Eros: ik vind het zielig voor je vader <3


    ars moriendi

    WEmo schreef:
    (...)
    Ik neem aan dat België geen TNT heeft, dus voor jou maak ik een uitzondering :Y)


    Krijg ik ook een uitzondering? (:
    Ik ben ook Belg (A)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Aha, je stelt je aan. Vind ik, we kunnen heus wel even wachten en anders kan je ook makkelijk zelf naar de winkel gaan als je het zo graag perse op donderdag wilt hebben.


    your eyes are like stars in the night.

    Je stelt je echt verschrikkelijk aan. Jij verliest niet eens een baan. Is het zo erg om je hitkrant een dagje later te krijgen?

    Mensen in Nederland hebben het recht om te staken. En kom op, er gaan echt heeel veel mensen ontslagen worden. Wel tienduizenden, ik vind dat ze daar voor op mogen komen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    Mensen in Nederland hebben het recht om te staken. En kom op, er gaan echt heeel veel mensen ontslagen worden. Wel tienduizenden, ik vind dat ze daar voor op mogen komen.


    Geen tienduizenden banen. Het zijn er in het nieuwe akkoord 2400.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Nou, ze staken niet meer. Er is een akkoord bereikt. Oh, en de hitkrant wordt als het goed is niet door tnt bezorgd, maar door een rivaliserend bedrijf. Geef hun maar de schuld.


    Nee, het word wel door TNT bezorgd dat staat op het plastic er om heen :Y)
    Ik heb de hitkrant namelijk ook.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain