• Die *****hommels moeten beter salaris? Rot dan op en zoek een betere baan! Dan kan deze baan mooi naar iemand die wél op tijd mijn Hitkrant bezorgt! Sjeez! Hun moeten persé staken, en daardoor kan ik nu al voor de 4e keer een goede film op TV missen die in de hitkrant vermeld staat! ******
    Nah dat vind ik dan niet zo heel erg, maar ik had me aangemeld voor een neiuwsbrief. Nu krijgen hun het zó ver dat ik te laat ben voor een actie waar ik al maanden op zit te wachten!

    Mag ik even heel dat TNT bedrijf een flinke klap verkopen?! Goddamn!

    Als ik het zo terug lees dan klinkt het héél overdreven maar ik ben nu ook mooi overdreven pissed!
    Dat van het salaris is maar een gok, al zie ik ze daar wel voor aan! Ze hebben me met het WK ook al gek gemaakt met die toeters!
    Waarom moeten hun zo nodig mijn dag ver****en?! Wat hebben hun voor reden? Tell me!
    Is er nog iemand die pissed is op TNT?

    EDIT: Dit bovenstaande bericht laat ik staan, maar ik ga nu even dsit nog zeggen: Ik begrijp nu meer van hoe het zit. En bovenal Sorry TNT blijkbaar worden mijn dingetjes door een of ander bedrijfje wat ik niet ken bezorgt ;x
    EDITTT: Oké ik snap m! Eigelijk al lang maar ik snap m! Ik zat heel erg fout! En sorry daar voor! Maar na de 836523659x hoef ik het niet meer te horen! Slotje mag wel.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 17:34 ]

    WEmo schreef:
    (...)
    Oke oke, als ik nu alles goed snap: TNT's baantje word afgepikt door andere postbedrijven en daarom moeten hun de kutklussen op knappen en nu zijn ze boos en staken ze?
    Dat vann post afpikken kan prima kloppen gezien ik 2 tellen geleden de 2e postbode langs hoorde komen maar als ik eerlijk ben wist ik niet dat er nog meer post bedrijven waren xd


    Een andere postbedrijf heet Sand.

    Stel je niet zo aan.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    BillJumbie schreef:
    (...)

    Een andere postbedrijf heet Sand.

    Sand? Zijn er in totaal 2 postbedrijven in Nederland?

    WEmo schreef:
    (...)
    Oke oke, als ik nu alles goed snap: TNT's baantje word afgepikt door andere postbedrijven en daarom moeten hun de kutklussen op knappen en nu zijn ze boos en staken ze?
    Dat vann post afpikken kan prima kloppen gezien ik 2 tellen geleden de 2e postbode langs hoorde komen maar als ik eerlijk ben wist ik niet dat er nog meer post bedrijven waren xd

    Ze staken niet om die klussen ze staken om gedwongen ontslagen tegen te gaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ze staken niet om die klussen ze staken om gedwongen ontslagen tegen te gaan.

    ? Als ik een bedrijf had gehad zouden mensen die -in de ogen van de bedrijfsleider- nutteloos gingen staken. Is dat toch juist een reden tot ontslag?

    WEmo schreef:
    (...)
    ? Als ik een bedrijf had gehad zouden mensen die -in de ogen van de bedrijfsleider- nutteloos gingen staken. Is dat toch juist een reden tot ontslag?

    Geen idee,maar dat is de reden waarom ze staken en ik kan ze geen ongelijk geven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ze doen het juist nu omdat ze zo eerder hun zin krijgen; TNT heeft namelijk het meeste baat aan de feestdagen etc.


    Life is hard and then we die

    nee.
    ik krijg toch geen post van de TNTxD
    dus ik hoef niet boos te zijn, maar het is wel irritant~!


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Hou je bek man, mijn vader is postbode en ze worden niet normaal slecht behandelt door hun bazen ik heb geen zin om het uit te leggen maar 1x kwam mijn vader huilend thuis en ik heb hem nooit zien huilen behalve toen hij zijn rug had gebroken..


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    bij mij komt de post gewoon optijd hier steken er geen mensen:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Exercitus schreef:
    Zo erg vind ik het niet,ik stoor me er niet aan.
    Waarom zouden ze niet mogen staken, alleen omdat jij je tijdschriftje niet krijg,kom op zegt, doe even normaal.
    Ze staken trouwen vanwege de gedwongen ontslagen niet vanwege het geld,ze willen zelfs salaris inleveren om banen te houden

    Exercitus schreef:
    (...)
    Geen idee,maar dat is de reden waarom ze staken en ik kan ze geen ongelijk geven.

    Het is idd, als ik het zo lees wel een rede -Of het werkt is de vraag- Maar, er zijn ook dingen die écht door gegeven moeten worden. Het klinkt als hokjes palatsen maar dit gaat niet zo zeer over mijn tijdschriftje Stiekem wel een beetje maar een post bedrijf heeft een belangerijke rol.
    Zo kun je je baas wel duidelijk maken van 'Eeyh! Ik wil blijveeeen!' Maar terwijl hun staken moeten bepaalde dingen écht worden verstuurd! En dan hebben we het niet over belangerijke dossiers, of over een melding van benodigdheden. Maar ook in het "sociale levem" is dit belangerijk.
    We kunnen ze niet zeggen van 'De tijd dat je hier bent werk je mooi alles af' maar TNT zijn net als de bus toch kleine dingen die héél veel kan veranderen. En nu even voor de TNT mensjes, ze geven zo de concurent de kans om in trek te komen, krijgt TNT minder centjes moet er nóg meer mensen pleiten xd
    Dus ik zie er het nut écht niet van in

    Eros schreef:
    Hou je bek man, mijn vader is postbode en ze worden niet normaal slecht behandelt door hun bazen ik heb geen zin om het uit te leggen maar 1x kwam mijn vader huilend thuis en ik heb hem nooit zien huilen behalve toen hij zijn rug had gebroken..

    Ik begin het meer te snappen, en dit was een beetje bot. Mensen hebben mij hier dingen goed duidelijk gemaakt. Maar dit bovenstaande bericht vervangen vind ik laf! Ik snap dat je boos op me bent, maar om nu dit bericht hier boven weg te halen en te zeggen van 'Ik heb niks gezegt' dat vind ik ook niet bepaald eerlijk.

    Nou, ze staken niet meer. Er is een akkoord bereikt. Oh, en de hitkrant wordt als het goed is niet door tnt bezorgd, maar door een rivaliserend bedrijf. Geef hun maar de schuld.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    WEmo schreef:
    (...)
    Sand? Zijn er in totaal 2 postbedrijven in Nederland?


    En je hebt ook nog Selectvracht (DHL)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'