• Ja, vandaag zouden we onze "Kerst ontbijt"hebben om 9 uur, maar als gewoonlijk komt onze mentor niet opdagen. -ja wij hebben een heel erge demente mentor :]. Nou toen stonden we in de gang met de klas, lijden van de honger. Maar ze waren echt droog en gingen door de gangen gillen en al die dingen, en toen gingen de brave mensen weg. -naar huis. en toen zaten we alleen in de aula. maar iemand kwam op het idee om ons kerst ontbijt in de aula te houden, dus iedereen al die tafels en stoelen bij elkaar zetten -van gister avond gala/feest. en toen aten we een heerlijk ontbijt -kucht. En iedereen keek ons aan van wtf. maaroke het was gezellig, totdat onze mentor opeens op kwam dagen --

    en toen waren we 10 uur uit. ik heb nu mijn mentor al bijna 2 jaar, en ze begint steeds meer dingen te vergeten -zucht

    -hebben jullie ook zo van die leraren die "vaak" nooit op komen dagen?


    They fell in love, didn't they?

    Haha, zo'n leraren heb ik niet :]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Nee, maar als dat te vaak gebeurt, kan je dat misschien beter melden?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Witherwings schreef:
    Nee, maar als dat te vaak gebeurt, kan je dat misschien beter melden?

    ách als ik het meld, krijg ik echt van die preken. die vrouw mag mij gewoon niet. (cat)


    They fell in love, didn't they?

    Onze Aadrijkskundeleraar 'vergeet' altijd dat hij les aan ons heeft, dus dan staan we meestal een kwartier voor het lokaal voor hij met zn cup a soup aan komt zetten -.-'


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    target schreef:
    (...)
    ách als ik het meld, krijg ik echt van die preken. die vrouw mag mij gewoon niet. (cat)

    Geef dr voor kerst een notitie boekje met daarin 'Dit vergeet je noooooit meer!'

    Onze natuurkunde-scheikunde leraar vergeet altijd het huiswerk dat hij heeft opgegeven, dus dan controleert hij dat van een week geleden. -.-


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    bij mij komen ze allemaal op dagen :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    bij mij komen ze allemaal op dagen :Y)

    AHAHAHA =D


    They fell in love, didn't they?

    Mijn titularis was er maandag niet met examen wiskunde.
    En hij had nog gezegd dat hij er zeker zou zijn.
    Maaroke, begrijpelijk dat hij er niet was, want een vierde vaan het examen bestond uit leerstof die we nauwelijks hadden bekeken in de klas.(cat)


    effort never betrays you

    Lipsy schreef:
    Mijn titularis was er maandag niet met examen wiskunde.
    En hij had nog gezegd dat hij er zeker zou zijn.
    Maaroke, begrijpelijk dat hij er niet was, want een vierde vaan het examen bestond uit leerstof die we nauwelijks hadden bekeken in de klas.(cat)

    Titularis is toch Mentor in Belgie? xd

    WEmo schreef:
    (...)
    Titularis is toch Mentor in Belgie? xd

    Jaa, dat denk ik toch.
    Alleen kan je hem wel onmogelijk 2 jaar achterelkaar hebben.(krul)


    effort never betrays you

    Lipsy schreef:
    (...)
    Jaa, dat denk ik toch.
    Alleen kan je hem wel onmogelijk 2 jaar achterelkaar hebben.(krul)

    Haha, jhe hoort het dé oplossing is verhuizen anar België!(krul)

    yep vandaag nog daardoor hadden we geen nederland swant de leraar kwam helemaal niet:Y)


    Shoganai i ne~

    Ons lokaal was open en het kersteten was ook al geariveerd, behalve onze mentor.
    Dus waren we al bijna klaar toen hij aan kwam zetten :'D.

    Hmmm, ik heb het net na gevraagt. Zo ziet onze kerst viering er uit:
    Tot 3 uur naar school en leren!
    Nu is ikke jaloers (krul)