• Ja, ik heb morgen dus examen Frans en serieus, het is over the top.
    Tijdens de lessen lezen we teksten en beantwoorden we vragen in ons werkboek. Al die teksten én al die antwoorden moeten we kennen. Die antwoorden moeten we dus vanbuiten leren.
    We moeten stomme Franse gedichten kunnen analyseren (in het Frans dus) en we moeten stijlperioden kennen, kunnen zeggen welke dichters er toen waren & hun gedichten kunnen opnoemen.
    Daarbij moeten we alle onregelmatige werkwoorden + vertaling kennen, vijftig pagina's woordenschat en een Frans boekje van meer dan 200 bladzijden.
    Serieus, ik ben dood.

    Nog mensen die zo overdreven veel moeten leren voor toets/examen? ;o

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 19:05 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Ik vrees dat me dat ook te wachten gaat staan binnen enkele jaren.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 19:50 ]


    Only losers can act the way you do

    ik niet maar Frans is suck (nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Moet je dat echt voor Frans leren!? Wow. Ben ik blij dat ik dat heb laten vallen! Succes ermee.
    Ik hoef bijna niets te leren. Ik heb een beta profiel en hoef alles alleen maar te snappen en niet te leren. En alle formules staan in het binas waardoor we niets hoeven te leren. Ik heb het heerlijk rustig en ga zonder huiswerk de vakantie in.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik moest voor frans 20 pagina's woordenschat doen. -.-


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    En jij zit toch in 5 havo?
    omg, nog 2 jaar en dan heb ik dat ook?!


    I live for the applause, you will die for it.

    Lang leven mavo en de optie om Frans te laten vallen :Y)

    Ik moet een boek van 1000 pagina's leren voor rechtspsychologie, hetzelfde voor sociologie. Dan heb ik nog een herkansing voro encyclopedie van de rechtswetenschap, waarvoor ik 2 boeken van rond de 500 pagina's moet leren, een tekstboek van rond de 300 pagina's vol met teksten van filosofen en een heel werkboek, gevuld met casussen (rechtszaken uitgetypt). Yay. I feel your pain.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    oh, ik mag eigelijk niet zo erg klagen met giga pakken werk, maar voor vakken zoals nederlands, gedragswetenschappen en cultuurwetenschappen heb ik elke dag van 14 u tot 24u mogen leren. (met aftrek van ong 45 min eten).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Courtesan schreef:
    Ik moet een boek van 1000 pagina's leren voor rechtspsychologie, hetzelfde voor sociologie. Dan heb ik nog een herkansing voro encyclopedie van de rechtswetenschap, waarvoor ik 2 boeken van rond de 500 pagina's moet leren, een tekstboek van rond de 300 pagina's vol met teksten van filosofen en een heel werkboek, gevuld met casussen (rechtszaken uitgetypt). Yay. I feel your pain.
    Ik ga nooit rechten studeren :Y)


    Only losers can act the way you do

    EmilieDeBeta schreef:
    (...)Ik ga nooit rechten studeren :Y)


    Geeneens rechten, criminologie (nerd) Alleen bestaat je eerste jaar oa uit de basis van rechten leren.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 19:18 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik. Had vandaag 4 uur Frans, altijd net binnen de tijd klaar. x]
    Morgen heb ik 2 uur chemie en 2 uur Engels + mondeling. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    frans is zoiezo helemaal kut! gelukkig dat dat examen voor mij achter de rug is! en nee, ik moet opvallend weinig leren voor al mijn examens! behalve voor wiskunde dan! stelling van pythagoras, algebra en functies! en latijn was ook best veel!! gelukkig zijn die ook voorbij! nog morgen twee examens en maandag chemie en ik heb drie weken vakantie! hell yeah!! xD


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Geeneens rechten, criminologie (nerd) Alleen bestaat je eerste jaar oa uit de basis van rechten leren.


    Ik heb gehoord dat criminologie echt gigantisch moeilijk en saai is, door al die basis van rechten ... Is dat waar? :X.
    (Ik doe Gedragswetenschappen en criminologie leek me wel interessant)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Oh, nu is Frans het eerste vak wat ik ga laten vallne.


    Food.

    Frans zuigt. Daarom ga ik het ook laten vallen(A)

    Nog 2 jaar volhouden...:(


    26 - 02 - '16