• Pff ik ben me net rot geschrokken...

    Ik kreeg net een smsje van een enorm goede vriendin van me die ik 8 jaar ken dat ze in het ziekenhuis ligt voor anorexia! o.O

    Ik had al een oud klasgenootje die daar heeft gelegen voor anorexia en die heeft het nu al bijna 3 jaar en die hebebn ze 2 maand geleden in coma moeten houden omdat ze anders dood ging...

    Maar dat die enorm goede vriendin het ook kreeg of had, had ik echt niet zien aankomen! o.O

    Is even helemaal in shock! :/


    dream, dare, fly!

    Omg dat lijkt me zo erg Ö

    Sterkte(flower)


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Sterkte!
    Dat is idd het moeilijkste, mensen kunnen hun eetstoornis zó goed verbergen dat andere mensen het niet merken. Als ze dan worden opgenomen, is dat ene hele harde klap. Vooral als die persoon dicht bij je staat.
    Als je er over wil praten mag je altijd bij mij komen!;)


    everything, in time

    Als het zo'n enorm goede vriendin was, dan wist je toch al eerder dat er iets mis was? ;o
    Btw, sterkte! (flower)

    [ bericht aangepast op 24 dec 2009 - 12:54 ]


    All was well.

    GayGenootjes schreef:
    Omg dat lijkt me zo erg Ö

    Sterkte(flower)

    Omg, dat moet vreselijk zijn Ö
    Heel erg veel sterkte!


    Happiness hit her like a train on a track

    sterkte


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Christmas schreef:
    Sterkte!
    Dat is idd het moeilijkste, mensen kunnen hun eetstoornis zó goed verbergen dat andere mensen het niet merken. Als ze dan worden opgenomen, is dat ene hele harde klap. Vooral als die persoon dicht bij je staat.
    Als je er over wil praten mag je altijd bij mij komen!;)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Sterkte (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heel veel sterkte ;o

    [ bericht aangepast op 24 dec 2009 - 13:12 ]

    LIZEPIET schreef:
    Als het zo'n enorm goede vriendin was, dan wist je toch al eerder dat er iets mis was? ;o
    Btw, sterkte! (flower)


    Proud.

    LIZEPIET schreef:
    Als het zo'n enorm goede vriendin was, dan wist je toch al eerder dat er iets mis was? ;o
    Btw, sterkte! (flower)


    Haar familie wist het ook nieteens...
    ze is gisteravond/vannacht opgenomen en smste me net dat ze er zat want haar zusje (wat ook een goede vriendin van mij is) zou het eerst doorgeven maar die was zelf helemaal in shock toen dat gebeurde...


    dream, dare, fly!

    Christmas schreef:
    Sterkte!
    Dat is idd het moeilijkste, mensen kunnen hun eetstoornis zó goed verbergen dat andere mensen het niet merken. Als ze dan worden opgenomen, is dat ene hele harde klap. Vooral als die persoon dicht bij je staat.
    Als je er over wil praten mag je altijd bij mij komen!;)


    Whatever you do, have fun

    Heel veel sterkte,
    Het moet raar zijn om zoiets opeens te horen.


    Everyone smiles in the same language.

    Gosh wat erg! Heel veel sterkte! (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    Gosh, das verschrikkelijk als zo iets gebeurd Ö
    Sterkte <3.


    Your Butt is Mine!