• was ik naar het concert van Angus & Julia Stone in de Melkweg (: En ik dacht, laat ik daar eens een kort verslagje over typen :Y)

    Nou mijn moeder en ik -ja ik ging er met mijn moeder heen, care- stonden daar om 7 uur bij de Melkweg, en de deuren gingen om half 8 open. Binnen stonden we echt 2e rij van voren, dus dat was echt vet chill.
    Om half 9 begon het voorprogramma Moddi. Na 3 seconden muziek was ik er letterlijk al helemaal verliefd op. En die zanger van hen was zo schattig omg :9~ En hij was op zijn sloffen aan het optreden, dat was wel geniaal :'D

    Om iets later dan half 10 begonnen Angus & Julia Stone, en écht ze waren zo goed. Nog veel beter live dan op cd. Ze hadden zo'n barok decor, waar ze allemaal schilderijtjes aan hadden gehangen. Verder hingen er overal rozenlampjes, die alleen aangingen als alle lichten van de zaal uitgingen. Echt vet mooi!
    Omdat het de laatste show van hun tour was gingen ze nog een nummer samen doen met Moddi. En toen verscheen een van die gasten van Moddi op het podium met een jurk aan. En Angus & Julia gingen daar helemaal stuk, net zoals het publiek. Echt geniaal!
    En bij het laatste nummer 'All Of Me' stonden vet veel mensen gewoon te huilen, zo gevoelig en mooi was het.

    Echt een van de beste concerten waar ik ooit naar geweest ben :9~ Mijn ma vond het ook echt geweldig, zo leuk.

    Oke shit het is uiteindelijk toch best lang geworden, sorry daarvoor
    :Y)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 18:46 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    dan moet je ons verslag van de eclipze premiere eens lezen xD op pluisjj dr account!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Awww! Ik zie 't decor helemaal voor me :9~ Wat gaaaaf! Ik wou dat ik daar was (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    wow echt leuk :9~
    Maar was Moddi nou een amerikaanse/engelse/andere taal behalve nederlandse band of een nederlandse band? hahah :')


    There are several things that I have been doing wrong.