• ...zijn ook echt vet associaal. Ik bedoel; we stonden met z'n zestienen op onze belbussen te wachten (dan bel je naar de taxicentrale, en dan bestel je een bus, weet je wel?), en toen kwam er dus een. Daar zaten twee vrouwen in en we verwachtten dat die eruit moesten, aangezien onze opstapplaats de eindbestemming was. Die busschauffeur ging dus de namen opnoemen van de mensen die in die bus moesten zitten. Uiteindelijk kwam hij bij 'M.' (naam afgekort wegens privacy ofzo). iig; die bus zat toen dus vol, en die twee vrouwen stonden niet op zijn buslijst.
    Zegt een van die vrouwen van: 'rot op uit deze bus, dan kunnen we gaan.' Wat dus kei oneerlijk was, want M. en die zus hoorden dus in die bus.

    Toen kwam er weer een bus, maar daar pasten we niet met z'n allen in, dus toen hebben M. en haar zus in de sneeuw moeten wachten op een eventuele volgende bus, die pas een uur later zou aankomen, terwijl ze eigenlijk in die eerste bus hoorden te zitten, in plaats van die vrouwen.

    Wie heeft er ook ooit zoiets meegemaakt?


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    nee even serieus. als ik in de sneeuw sta,ik heb het koud en ik heb een bus besteld. dan neem ik ook gewoon die bus. die wijfen kunnen opbotten.

    Maar die vrouwen hebben toch ook betaald voor de bus? Ik denk eerder dat het een miscommunicatie was, of dat de chauffeur ff niet doorhad dat er niet nog 16 mensen bij konden.


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    Maar die vrouwen hebben toch ook betaald voor de bus? Ik denk eerder dat het een miscommunicatie was, of dat de chauffeur ff niet doorhad dat er niet nog 16 mensen bij konden.



    en dan nog kan ze het normaal zeggen.


    stom wijf dat die vrouw is:@

    Mercury schreef:
    Maar die vrouwen hebben toch ook betaald voor de bus? Ik denk eerder dat het een miscommunicatie was, of dat de chauffeur ff niet doorhad dat er niet nog 16 mensen bij konden.


    Maar het was een belbus, en die moet alleen meenemen wie er op zijn lijst staan. Plus; in de belbussen zitten geen stempelmachines of van die ov-dingen, dus betalen hoeft niet. Die vent mag alleen meenemen wie er op zijn lijst staan, en het station waar wij bij aangekomen waren was het 'eindstation' van die bus, dus die mensen hadden sowieso uit moeten stappen.
    Later bleek dus dat die twee naar het ziekenhuis moesten, en daar ging onze bus niet eens heen x.x


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Ik ga -nu het sneeuwt- met de bus naar school. Zaten ik en een vriendin tegenover twee oude vrouwen. Ik schat 65 jaar?
    De hele bus stroomde vol. Die twee mensen tegen elkaar aan het zeggen:
    'Nauh, vind je dat nog normaal? Die kinderen horen de schóolbus te nemen, niet de 61! Dat vind ik echt niet kunnen hoor, we hebben hier geeneens meer lucht om te ademen. Dat ze zich fatsoenlijk gedragen!' -.-
    Ik had echt zoiets van Rot op en ga naar buiten, ádemen. c':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Sesamestreet schreef:
    Ik ga -nu het sneeuwt- met de bus naar school. Zaten ik en een vriendin tegenover twee oude vrouwen. Ik schat 65 jaar?
    De hele bus stroomde vol. Die twee mensen tegen elkaar aan het zeggen:
    'Nauh, vind je dat nog normaal? Die kinderen horen de schóolbus te nemen, niet de 61! Dat vind ik echt niet kunnen hoor, we hebben hier geeneens meer lucht om te ademen. Dat ze zich fatsoenlijk gedragen!' -.-
    Ik had echt zoiets van Rot op en ga naar buiten, ádemen. c':


    Die oudjes hebben gewoon nooit manieren geleerd.


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Dat is gemeen. (cat)
    Waarom gooiden ze haar niet gewoon uit de bus? (cat)(cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    wat rot...ik zou op hun schoot gaan zitten :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Had je dat niet tegen die buschauffeur kunnen zeggen?


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    Had je dat niet tegen die buschauffeur kunnen zeggen?


    Dat deden we ook, maar die zei dus: ''Dat is niet mijn probleem.'' en toen werden we die bus uitgebonjourd, smeet hij de deur dicht en reed weg.


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Ik soort van, vandaag zaten we op de lijnbus en er moesten al paar mensen staan maar er was nog veel plaats en hij reed gewoon voorbij een jongen dus ik paniekeren want mijn beste vriend moest erop. Dus ik stuur zo naar hem; ja die bus is juist voorbij iemand gereden.
    En dan kwamen we aan zijn halten rijd hij gewoon door dus ik begon zowat tegen die man half teschelden en dan de volgende halten waar er nog meer mensen stonden liet hij wel op stappen. Dat is dus heel laf.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    nou ja zeg! Wat asociaal!

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 21:48 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Wat een raar wijf :S

    Ik kan dus echt niet tegen dat soort mensen hoor :O Ik zou die vrouwen ook de huid vol hebben gescholden ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Lol, als zo'n viswijf m'n plek pikt blijf ik mooi in die bus hoor, kan dat kind d'r lekker zelf uitgaan ;d


    None but ourselves can free our minds.