• stor/y/ies, jaaah.

    Geen jb -Justin en of Jonas bro's-
    Geen Harry potter
    Geen J rock ofzo
    Geen TH
    het liefst gewoon zelf bedacht, mag wel van Twilight, Jackson Rathbone -het liefst- Horror, thriller, komedie ..Kom maar op!

    Danku <3


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Naja je kunt een kijkje op m'n profiel nemen, ik heb allemaal zelf bedachte verhalen zonder beroemdheden. Het zijn wel wat aparte onderwerpen die niet helemaal in lijn passen bij de voorkeuren van het gros, maar ja. Ik schrijf ze ook omdat ik het leuk vind :]


    No growth of the heart is ever a waste

    what when everyone dies.
    -gaat over 2012.

    en ik heb nog een Jacob black love story [á]


    They fell in love, didn't they?

    Tanzdiktator schreef:
    Naja je kunt een kijkje op m'n profiel nemen, ik heb allemaal zelf bedachte verhalen zonder beroemdheden. Het zijn wel wat aparte onderwerpen die niet helemaal in lijn passen bij de voorkeuren van het gros, maar ja. Ik schrijf ze ook omdat ik het leuk vind :]


    Ik ga kijken (nerd)

    Thank you !!


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Battle for Love.
    Net begonnen, maar zeker een thriller!
    En als je iets romantisch wilt: Sailing on the Ocean.
    Ik hoop dat je ze leest (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Je moet "de vrouw van de draak" van Tanzdiktator lezen.:9~
    Sorry als je niet wil dat ik reclame maal :x


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Je moet "de vrouw van de draak" van Tanzdiktator lezen.:9~
    Sorry als je niet wil dat ik reclame maal :x


    *gaat naar profiel en leest de story* Thank you! haha


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Kijk maar op die van mij :'D
    Ik heb een Twilight verhaal die is afgelopen, eentje met 50 delen en nog wat zooi met onbekende mensen.


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    Kijk maar op die van mij :'D
    Ik heb een Twilight verhaal die is afgelopen, eentje met 50 delen en nog wat zooi met onbekende mensen.


    :') Ik ga kijken (nerd)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    ik heb een heleboel twilight, ook eentje over jackson en kellan (a new love is born), en eentje over jackson alleen( acting like monkeys, maar de hele band doet ook mee xD), neem eens een kijkje op mijn profiel :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    ik heb een heleboel twilight, ook eentje over jackson en kellan (a new love is born), en eentje over jackson alleen( acting like monkeys, maar de hele band doet ook mee xD), neem eens een kijkje op mijn profiel :)


    Aaah 100 Monkeys _O_ Hallelujah ik ga kijken!


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Mijn beginnende Twilight verhaal (Jacob Black)
    And so a wolf fell in love with me.


    Behind every great man there’s a great woman

    Ik had een verhaal over de romance tussen Jasper en Alice, maar die heb ik geïnactiveerd :P


    Life is hard and then we die

    This is War
    en
    Ladies, Bugs & Ladybugs


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Obsessed
    Dit is een thriller - nou ja zo ongeveer - en het is jonas brothers, maar het is niet echt een liefdes verhaal want Nick Jonas gaat dood.


    live the life you love

    In Love With The Prince Of Darkness

    Mijn naam is Irina van Helsing.
    Ik ben de dochter van Abraham van Helsing en Anna Valerious.
    Hun namen zijn je misschien wel bekend, aangezien mijn ouders wereldberoemde vampierenjagers waren rond het jaar 1875.
    Helaas is mijn moeder gestorven tijdens een gevecht met de koning der vampieren.
    Graaf Vladimir Dracula..
    Mijn vader was zo kapot van verdriet dat hij verblind door woede en pijn het opnam tegen hem.
    Hoe sterk mijn vader ook was, hij sneuvelde in het gevecht.
    Ik was toen amper 8 jaar.
    Vanaf dat moment zwoer ik mijn ouders te wreken en een einde maken aan de tirannie van die vuile bloedzuiger.


    In Love With The Prince Of Darkness is een verhaal waar zowel romantiek,avontuur en horror in voor komt.
    Irina verlaat op haar 18de het weeshuis waar ze al sinds haar 8 jaar woonde om op zoek te gaan naar de moordenaar van haar geliefde ouders.
    Alleen verloopt alles een beetje anders dan ze had gehoopt en is niets wat het lijkt.
    Ze leert nieuwe mensen kennen die er altijd voor haar zullen zijn.
    Niet alleen leer Irina vriendschap kennen, maar ook echte,pure liefde.
    Maar wat als ze verliefd wordt op iemand die liegt over zijn identiteit?
    Iemand zoals de moordenaar van haar ouders?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.