• 13Núria - Bojan Krkic
    Pep Guardiola is samen met zijn vrouw op weekend in Playa de Aro. Als hij met zijn vrouw een wandelingetje maakt komen ze een verlaten oud voetbalveldje tegen waar een meisje al haar frustraties wegsjot. Núria Achternaamloos -zoals ze zichzelf noemt- is wees, heeft weinig tot geen vrienden en voetbalt iedere minuut als ze kan.
    Núria blijkt zeer getalenteerd te zijn en Pep komt de volgende dag terug naar het veldje om Núria in het oog te houden. De laatste dag van zijn vakantie spreekt Pep, Núria pas aan en Núria twijfelt er geen moment aan om met Pep en zijn vrouw mee te reizen naar Barcelona.
    Eenmaal daar wordt Núria al snel in het team opgevangen en zelfs topschutter van de eeuw Lionel Messi zegt dat zij de nieuwe, vrouwelijke én betere Messi is. Núria schrijft vanaf de eerste minuut dat ze op het veld staat geschiedenis. Maar dan komt het schandaal boven. Het breekt Núria's hart maar lijmt het ook tegelijkertijd.. Maar in de tijden dat Núria hem het hardst nodig heeft is daar Bojan Krkic.


    Rollen:
    1. Beste Vriendin Núria
    Beste vriendin - 3D
    2. Vrouw Pep Guardiola
    Vrouw Pep - 3D
    3. Vriendinnen/Verloofdes/Vrouwen Barca dudes
    Lionel Messi - Wallflower
    Gerard Piqué - xPIQUE
    David Villa - VILLA07
    Victer Valdes - Iglesias


    Informatie:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk: Foto & beschrijving
    Hobbys:
    Werk:
    Extras:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 21:08 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    mijn vriendinn heet zo aleen het Ze Nuria en niet nùria


    Shoganai i ne~

    IK WIL LEO HAHA. -gaat nu invullen-


    Hope goes lost but never dies.

    Rol: Verloofde Leo Messi :9~ + toekomstige beste vriendin Núria.
    Volledige naam: Amber Isabella Santiago
    Leeftijd: 22
    Nationaliteit: Spaanse
    Uiterlijk: Amber - lang bruin haar - gebruinde huid - 1m70 lang - donkerbruine ogen - draagt altijd jurkjes met Allstars eronder.
    Hobbys: Voetbal kijken, zwemmen, shoppen, lezen.
    Studies/werk: Amber werkt als receptioniste bij een hotel.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 15:14 ]


    Hope goes lost but never dies.

    kan je Cesc reserveren? ik vul in als ik terug ben van de kapper. ik mag namelijk heerlijk door de sneeuw banjeren. #not


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: Beste vriendin Núria
    Naam: Charlie Lily Sparrow -Nee niet gebasseerd op Jack Sparrow, van POTC, maar het is ook een echte achternaam (:-
    Leeftijd: Achttien
    Nationaliteit: Charlie's moeder is een volbloed Colombiaanse, verhuist op haar vijfde naar Engeland. Haar vader is een volbloed Engelse man, die daar zijn hele leven heeft gewoond. Ze zijn verhuist naar Playo De Aro, en daar is Charlie ook geboren. Ze is dus een halfbloedje, Colombiaans en Engels.
    Uiterlijk: Charlie
    Ze heeft grote mooie ogen, bruin van kleur. Ze zijn afentoe lichtelijk groen van kleur, maar de bruine kleur blijft er mooi uitspringen. Ze heeft een lichte mooie egale huid, die toch wel gauw bruin wil worden. Haar bruine haren komen ongeveer tot tien centimeter boven het midden van haar rug, met mooie krullen erin. Vaak stijlt ze het ook, maar haar mooie krullen zijn vaak toch te zien in haar haren. Ze heeft zalmroze lippen, die normaal van dikte. Ze is slechts 1.60m groot, en daarom wordt ze vaak ''kleintje'' door velen genoemd. Ze draagt vaak leuke kleding, met mooie kleuren die zeker niet op elkaar vloeken. Op een jonge leeftijd zag ze er al ouder uit dan de normale meid van haar leeftijd.
    Hobbys: Dansen, wat ze ontzettend goed kan. Ze heeft haar lenigheid van haar moeder geërft, en daarom kan ze nog mooier bewegen. Ze vindt zwemmen in een van de mooiste blauwe zeeën op Playo De Aro, helemaal geweldig, en de zon is ook zeker haar ding. Ze gaat altijd met Núria mee als ze gaat voetballen, behalve op dagen wanneer ze moet helpen in het restaurant van haar ouders.
    Werk: Ze verdient haar kost bij het restaurant van haar ouders. Het is een mooi en vrolijk restaurant, met vele element van haar moeders afkomst. Er zijn vaak veel mensen, en er wordt vrolijke muziek gedraaid. Ze komt zeker drie keer in de week helpen, omdat het een familiebedrijf is en omdat ze haar ouders ook een handje wil helpen. Ze kent veel mensen die er nog meer werken, en de mensen die er vaak komen eten.
    Extras: Haar moeder Gloria Delgado, heeft al vele missverkiezingen gewonen. Charlie hoopt ooit ook eens een verkiezing te winnen, en de wereld te laten zien dat zij de wereld zou kunnen veranderen. Ze is daarom erg gesteld op haar uiterlijk, haar dansen, en ze het verwoorden van haar zinnen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: vriendin Gerard Pique
    Naam: Lily Mary Johnson
    Leeftijd: 19
    Nationaliteit: Engelse
    Uiterlijk: Lily heeft blond halflang haar met een slag erin. Ze draagt het los, behalve als ze voetbalt dan draagt ze het in een losse vlecht. Een paar sproetjes op haar neus. En is 1.70 m lang. Ze heeft bruine ogen en ze draagt over het algemeen alleen mascara. Ze draagt meestal een skinnie jeans met een leuk t-shirt en een vestje erop met daaronder een paar sneakers. En een paar leuke armbanden.
    Hobbys: Voetballen, fotografie, roddelen en lezen
    Werk: Ze volgt een opleiding journalistiek
    Extras: Ze heeft haar nagels altijd in de raarste kleuren gelakt (: Ze is keeper in het dames elftal van Barca.
    Als dat kan tenminste?

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 16:30 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Vriendin Gerard Piqué :9~
    Naam: Rosalie Amber Fernandez
    Leeftijd: 22
    Nationaliteit: Spaans
    Uiterlijk: Foto & beschrijving: Rosalie heeft bruin lang haar met een slag erin. Ze heeft een mooi figuur en ze is niet zo heel groot. Vandaar dat ze vaak Jimmy Choos's draagt. Ze doet niet veel make-up, een beetje mascara en lipgloss, en af en toe oogpotlood. Ze heeft twee van de zeven schoonheden. Ze heeft lichtblauwe ogen en bruin haar en als ze lacht vormen er kuiltjes in haar wangen. Ze is erg aardig voor degene die aardig zijn voor haar, ze lacht vaak en is dol op shoppen met vriendinnen. Mensen denken vaak dat ze bitchy is, maar dat is totaal niet zo. Als je haar beter leert kennen is ze binnen de kortste keren je vriendin.
    Hobbys: Ze houd van shoppen en films kijken. Maar ook ligt ze vaak aan het strand te zonnen of beachvolleybal. Verder is ze ook vaak in het water te vinden, ze surft. Ook heeft ze een grote passie voor dansen, en houdt ze van zingen
    Werk: Ze werkt als schoonmaakster in Camp Nou, waar ze onder andere gerard heeft leren kennen.
    Extras: Ze heeft geen moeder, die is verdwenen toen Rosalie geboren werd, Rosalie is opgevoed door haar vader en broer.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb echt wel dringend een vrouw voor Pep nodig! (:
    Dudettes! Pep is sexy!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik zal hem wel invullen (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: vrouw Pep
    Naam: Amora Maria Guardiola
    Leeftijd: 32
    Nationaliteit: Spaanse
    Uiterlijk: Amora
    Hobbys: FC Barcelona aanmoedigen, shoppen, met vriendinnen kletsen.
    Werk: Ze is Verpleegster.
    Extras: Ze vind het niet altijd even leuk dat Pep altijd met voetbal bezig is. Dat lijkt ze soms ook wel blijken, maar diep van binnen zal ze altijd super trots op haar man zijn.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    @ICassillas
    als ze 32 is ziet ze er wel jong uit (nerd)
    ik hoop dat ik er dan nog zo uit zie (a)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Mag ik er nog eentje invullen? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @ xPIQUE

    Haha, ja ik weet het.
    Maar Pep was 38 ofzo x3
    Dus dat zou raar zijn als zij 29 was -dat kan trouwens wel, nu ik erover nadenk (: - :Y)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 16:50 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    3D schreef:
    Mag ik er nog eentje invullen? (:
    Tuurlijk (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: Vrouw van Pep
    Naam: Erin Delacour
    Leeftijd: vierendertig
    Nationaliteit: Ze is een halfbloedje. Haar moeder is afkomstig uit Colombia, terwijl haar vader een rasechte Franse is.
    Uiterlijk: Erin is een vrouw met een geliefd uiterlijk, bij mannen en soms zelf vrouwen. Haar lange bruine haren verraden bijna meteen dat ze een buitenlandse is, de krullen die erin zitten, zitten vaak erg mooi en elegant. Haar bruine ogen spelen ook een rol bij haar Colombiaanse uiterlijk. Ze draagt vaak mooie make-up om haar ogen meer op te laten vallen. Ze is lang, met mooie en gewaagde lange benen. Ze laat zichzelf altijd zien met mooie en gewaagde kleding, want vaak wel erg bloot is. Ze wordt vaak nagekeken door mannen, door haar kledij en grote borsten. Ze draagt ook veel hoge hakken, mooie jurkjes en haar haren zitten zowat altijd mooi.
    Hobbys: Ze houdt erg van zingen. Ze is zeker geen talent, en misschien wel het verre weg van het, maar ze vindt het gewoon leuk om te doen. Ze gaat ook graag naar Spaanse/Colombiaanse feesten, om helemaal los te gaan met mooie dansen. Ze vindt uiteten gaan ook heel erg leuk, maar liever niet naar té dure vijfsterren restaurant.
    Werk: Ze is geen luie en verwende 'voetbalvrouw', nee ze verdient zelf ook de kost. Ze heeft een eigen kleding winkeltje, waar haar zus de kleding voor ontwerpt. Het is voor zwangere vrouwen.
    Extras: Erin heeft altijd al een kindje gewilt, en dan het liefste een dochtertje, die niet contstant bezig is met voetballen. Pep heeft nooit een kindje gewilt, omdat hij vaak bezig was, en hij er de tijd niet voor heeft gehad.


    Big girls cry when their hearts are breaking