• Ja ik heb officieel mijn eerste grijs haartje, ook al ga ik liever voor pigmentloos. Wie heeft dat ook?
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mensen, kak toch niet altijd direct op mensen, dat is vreselijk irritant weetje. kissbiebz bedoelde het vast niet zo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik vind dat van een ultra blonde haar wel een goede,
    nee ik heb het niet,
    maar niet tijdje terug gewerkt met verf toevallig:P?

    Sesamestreet schreef:
    Ghehe, het zou wel heel erg zijn moest ik dat nu al hebben. c:


    Hope goes lost but never dies.

    Er zijn genoeg mensen van mijn leeftijd die dat ook hebben. ;p


    Only losers can act the way you do

    Ik hoop dat ik daar nog even van gespaard blijf (krul)
    Euh... proficiat? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jabberwocky schreef:
    Ik heb blonde haren van mezelf, maar ik verf het rood/bruin. Als ik uitgroei heb is het kleurverschil zo groot dat mijn haar ook grijs lijkt. Haha nu moet je stiekem heel obsessed het grijze haartje eruit trekken zoals ze altijd doen op televisie :Y). Maar je weet wat ze zeggen:'Trek je er een, krijg je er drie terug.'(nerd) Hahaha


    Dat heb ik ook, maar dan verf ik mijn haar nu nog zwart. Binnenkort wil ik ook net zo'n kleur als jou of blond. :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nee maar ik heb wel een paar witte wimpers (pigmentloos dus)


    But love's a malady without cure

    Jikkes, kan dat als je nog zo jong bent? Maar ik heb nog nooit een grijze haar bij mezelf ontdekt. Wel bij mama en dan lach ik der uit.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Neen, en ik denk dat dat ook nog wel even zal duren want niemand in mijn familie is grijs. Buiten mijn opa dan.

    Haha die had ik op mijn veertiende al :'D Ik echt panieken toen. 'No fucking way, ga weg jij! Kom over vijftig jaar maar weer terug.' En poink, toen had ik hem eruit getrokken.


    No growth of the heart is ever a waste