• Vandaag is serieus een wonder gebeurd. Ik heb mijn kamer opgeruimt! Welliswaar wel met de hulp van mijn allerliefst vriendje, maar toch. Ziet er een stuk schoner uit en ook leger. Maarja, 't puilt alsnog uit van lege blikjes (die zelfs aan mn plafond hangen), boeken, drankflessen, rommel waar je niets aan hebt en schoenen. De kledingkast is ook aardig vol, haha.

    Wie ruimt ook wel eens zijn kamer op?


    Ik ben gemeen xoxo

    uh ik anders raak ik alles kwijt.
    en wordt mijn mutti boos.
    en soms ruimt mijn mutti alles op jeuj.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik moet elke week mijn kamer opruimen mijn moeder heeft een soort van smet vrees >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nu vraag ik me af. Hoe komen blikjes aan je plafond te hangen? 8D

    Mijn kamer opruimen is een van de dingen die ik niet vaak doe en vaak ook niet grondig (krul)


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Kikkeli schreef:
    uh ik anders raak ik alles kwijt.
    en wordt mijn mutti boos.
    en soms ruimt mijn mutti alles op jeuj.


    Hope goes lost but never dies.

    Mijn kamer is gewoon ronduit te klein om rommel te kúnnen maken. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Alluring schreef:
    Nu vraag ik me af. Hoe komen blikjes aan je plafond te hangen? 8D

    Mijn kamer opruimen is een van de dingen die ik niet vaak doe en vaak ook niet grondig (krul)

    Ik had eerst een klamboe, en toen zat er een haakje in mijn plafond. Waar dat andere haakje in mijn plafond gekomen is weet ik ook niet, maar in ieder geval, ik heb ze dus aan doe haakjes gehangen.


    Ik ben gemeen xoxo

    ik ruim mijn kamer wel vaak op.
    ik maak zo veel rommel dat dat nodig is!

    Mijn kamer is een permanente rotzooi :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik moet hem ook altijd zelf opruimen okal gebeurd dat bijna nooit ~troep~


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Hmm ik woon op mezelf xD En dat valt soms ook niet eens mee, haha maar ja mijn huis en kamer zijn altij netjes. Kuch kuch.. xD maar ik ruim het de volgende dag wel weer op xD Toen ik thuis woonde ruimde mijn moeder altijd me kamer op xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik noem het geen rotzooi wat in mijn kamer ligt. Het is een persoonlijke gymzaal :Y)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Mijn moeder ruimt alles op :X

    Ik, want anders gooit mam al mijn spullen weg..


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Ja. En 2 dagen later ligt het weer vol met sieraden, make-up, boeken en kleren.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wij krijgen twee keer per week een huishoudster. _O_


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'