• Op natuurlijke basis ... Welke zijn goed naar jullie weet en welke niet?
    Ik gebruik op dit moment Melatonine, alleen krijg ik daar regelmatig nachtmerries van en raak niet lekker uitgerust als ik dan niet op tijd in slaap val of wakker wordt ... .
    - En ja, ik weet dat slaappillen niet goed zijn, maar als je net zo slecht slaapt als dat ik doe zou je het ook gaan doen. (:
    Dus geef me liever advies over wat voor spullen ik dan wel kan gebruiken zodat ik in ieder geval iets goeds kan nemen. :') -

    Wel echt op natuurlijke basis, op doktersrecept wil ik niet omdat ik tegen die pillen nog slechter kan als die ik nu gebruik. ><


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik wou zeggen Melatonine, want die gebruik ik.. Of nou ja gebruikte want ze helpen voor geen ene meter bij mij ): .. (Bij mijn broertje helpen ze wel, vandaar dat ik hem wou aanraden)..

    Maar, ik heb dan geen idee, sorry ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik gebruik ze niet dus ja.. Ik weet niet welke je moet gebruiken


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    ik heb zelf een tijdje melatonine gebruikt,
    daarvoor had ik nog druppels op homeopatische basis, heb alleen geen idee meer hoe ze heten helaas, weet wel dat je ze gewoon bij de drogist kan krijgen. Probeer het anders eens bij de tuinen ofzo? misschien dat zij iets hebben :)

    Uh vraag een dokter of ga langs bij de apotheek?

    Lanvin schreef:
    Uh vraag een dokter of ga langs bij de apotheek?


    Nee, m'n doktor geeft dan meteen hele zware medicijnen en daar wil ik niet aan. Ik kan heel slecht tegen die dingen, vandaar dat ik ze op natuurlijke basis wil.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Er bestaan ook pillen die niet echt slaappillen zijn. ze laten je gewoon in slaap vallen. en die werken wel goed dacht ik.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Er bestaan ook pillen die niet echt slaappillen zijn. ze laten je gewoon in slaap vallen. en die werken wel goed dacht ik.


    Wss. ook iets homeopatisch dan, zou mooi zijn. Hoe heet het? (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    (...)

    Wss. ook iets homeopatisch dan, zou mooi zijn. Hoe heet het? (:

    eigenlijk weet ik dat helemaal niet. sorry :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    eigenlijk weet ik dat helemaal niet. sorry :)


    Lol, bleh. No problem. Als het je nog te binnen schiet laat je het me dan a.u.b even weten?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik ben wel een tip voor je :Y). Uitzoeken waarom je niet kunt slapen, want slapeloosheid komt gewoon doordat je ergens mee zit of iets niet in orde is. Slaappillen (ook al zijn ze op natuurbasis) onderdrukken 'het probleem' en maken het uiteindelijk alleen maar erger. Ik weet dat je hier waarschijnljik niet op zit te wachten, maar het is wel heel belangrijk. Misschien kun je aan de huisarts vragen of hij iets voorschrijft op homeopatische basis, sommigen doen dan. Waarschijnlijk niet, maar je weet maar nooit. En zoals er al gezegd word kun je ook advies gaan vragen bij 'de Tuinen' ofzo zij kunnen je daar ook wel bij helpen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Jabberwocky schreef:
    Ik ben wel een tip voor je :Y). Uitzoeken waarom je niet kunt slapen, want slapeloosheid komt gewoon doordat je ergens mee zit of iets niet in orde is. Slaappillen (ook al zijn ze op natuurbasis) onderdrukken 'het probleem' en maken het uiteindelijk alleen maar erger. Ik weet dat je hier waarschijnljik niet op zit te wachten, maar het is wel heel belangrijk. Misschien kun je aan de huisarts vragen of hij iets voorschrijft op homeopatische basis, sommigen doen dan. Waarschijnlijk niet, maar je weet maar nooit. En zoals er al gezegd word kun je ook advies gaan vragen bij 'de Tuinen' ofzo zij kunnen je daar ook wel bij helpen.


    Ik heb er al ongeveer 8 jaar last van, vooral 's winters of op momenten dat de stress erg hoog zit. Ik weet ook (grotendeels) waardoor het komt, maar er is niet veel wat ik er aan kan doen. Ik heb ook al medicijnen van de dokter, maar daar kan ik niet tegen. In plaats daar van probeer ik nu dus diverse homeopatische middelen.

    - Toch bedankt hoor. (: -

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 13:52 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Buhh, erg vervelend. Daar is trouwens wel een oplossing voor. Alle stress loslaten en negeren. :Y) Het is heel moeilijk op het begin maar uiteindelijk kan het wel. Uhm.. even denken hoor.. vroeger had ik ook heel veel medicijnen maar allemaal homeopatisch omdat ik niet tegen hormonen en al die shit kon. Dat werd toen niet vergoed door de verzekering en ik ging ook naar een speciale arts, maar misschien kun je opzoeken of er bij jou in de buurt eentje zit en daar een keer op spreekuur gaan? Misschien kun je dan samen uitzoeken of het vergoed word enzo en dan welke medicijnen het beste bij je passen. Er zijn er tegenwoordig niet veel meer, maar er zal er vast wel ergens een in de buurt zitten. Succes nog.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik wist er wel eentje. Het is meer een kalmerend middel maar het kan ook helpen bij slapeloosheid. Uh, Valeriaanwortel.

    Ohnee, een extract van de wortel was het. Helpt ook tegen zenuwen e.d.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 14:15 ]


    Your make-up is terrible

    Oké bedankt allemaal. Ik zal kijken wat ik met de tips kan doen. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Nou. Ik gebruik Valdisper op Melatonine basis. Dit is een geheel homeopatisch. En ik gebruik het als ik niet kan slapen.
    Het maakt je rustig, en de Melatonine maaakt je slaperig, en als je rustig bent kun je ook beter slapen :'D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.