• Ja, hoe zit dat bij jullie op school? is het één grote gezellige boel of is het echt zo erg dat sommigen niet met je praten?


    It's time to be happy again.

    Nee hoor, een gezellige boel ^^ Vroeger was er wel rangorde, maar rond de derde/vierde verdwijnt dat bij ons ^^


    Life is hard and then we die

    In mijn klas is het gewoon 1 gezellige boel 8D Op school in het algemeen is het ieder voor zich. Dat is denk ik op elke school wel zo.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Op zich is er niet echt een rangorde, iedereen kent iedereen (van hetzelfde jaar dan wel) en komt met elkaar overeen. Het spijtige is wel dat tijdens de pauzes de jongens en meisjes steeds apart staan, ook al zijn we vrienden van elkaar.


    Never run out of reasons to smile...

    Haha, ik praat alleen met mensen die ik aardig vind en ik les mee heb. En aangezien ik maar twee lessen heb, zijn dat niet erg veel mensen. Maar ik heb geen idee of er een rangorde is op school, want ik ben er maar vier uur in de week, één uur per dag :'D. Dus van meer dan de helft van wat er op school gebeurt krijg ik niets mee (krul)


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Bij mij in de klas heb je altijd groepjes. Maar care, die mensen mag ik toch niet x'D


    -

    Ik zit op een heel kleine school, dus iedereen kent elkaar en omdat de niveaus door elkaar zitten, wordt iedereen over het algemeen ook geaccepteerd. Mensen die op mijn school zitten hebben een bewuste keuze gemaakt om hier te komen, aangezien ik op 'vernieuwend onderwijs' zit, en dat veel discipline vergt. Iedereen kan hier ook gewoon zichzelf zijn. Maar je hebt nog wel altijd de mensen waarvan je zoiets hebt van 'o.O' en de mensen die alleen maar bevriend zijn omdat hun pappie's even rijk zijn.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 21:22 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Een behoorlijke rangorde zelfs. En ik bungel dan onderaan. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Geen rangorde. Wel kliekjes, maar dat valt best mee. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Op school wel, maar in mijn klas helemaal niet (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hm, nee. Ik moet zeggen dat dat op 't MBO heel erg meevalt :'D Terwijl het op 't Voortgezet Onderwijs wel zo was.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn school is DÉ bom kwa mensen <3 Ik heb nooit moeite met naar school gaan (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Bij mijn het echt veel kliekjes. De meisjes uit E. en G. (kakkersdorpen), dat zijn de Gooische meisjes die niet in het Gooi wonen. Dan heb je een groepje jongens die vrijwel allemaal met een J beginnen. De zittenblijvers, de vreemde gymnasiasten, de leuke gymnasiasten, de modemeisjes, de gothics, de 6 VWO'ers, de derdeklassers die denken dat ze heel wat zijn, de losers, de sekte achter de trap, de rokers, de enge-mensen-waar-ik-liever-niks-mee-te-maken-heb, de populaire (en zéér knappe) hockeyjongens, de DJ's (we hebben echt 10 DJ's ofzo op school). En zo kan ik er nog heel veel opnoemen, maar onze school heeft nogal veel kliekjes. Het is niet dat je niet met iemand uit een ander kliekje omgaat..


    It's time to be happy again.

    Het is niet zo'n rangorde dat de populaire gaan zeggen: "Jij hoort niet tot mijn stand, ik praat niet met jou." Maar je voelt echt wel dat er echt wel een bepaalde rangorde is, zeg maar.


    Only losers can act the way you do