• Nou ja ik heb een nieuwe laptop en ik wil nu dus een nieuw download progamma want vroeger deed ik het nog alleen via ene site met youtube.
    Dus wie kent er een goed download progamma.
    Hij amg ook van youtube zijn maar dna wel dat je meerdere kan doen per keer.

    Nou ja alvast bedankt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Frostwire of bittorrent. Daar doe ik het altijd mee. Voor bittorrent heb je wel the piratebay nodig.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    utorrent ^^


    Life is hard and then we die

    Dat ligt eraan, voor albums/films bittorrent of utorrent en voor losse muziek gewoon youtubeconverter


    Ik ben gemeen xoxo

    KAK schreef:
    Dat ligt eraan, voor albums/films bittorrent of utorrent en voor losse muziek gewoon youtubeconverter


    voor muziek


    "Ignite, my love. Ignite."

    bittorrent werlt volgens mij wel het beste ja
    maar doen moetje dat wel ook via piretbay OF isohunt nodig


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    WBitch schreef:
    (...)

    voor muziek

    Als je in één keer een album wilt downloaden, zou ik bittorent gebruiken. Je moet dan wel http://thepiratebay.org/ gebruiken. Als je daar hulp nodig bij hebt moet je het maar vragen.
    En voor gewoon losse liedjes, zou ik youtubeconverter gebruiken. Zo doe ik het iig wel, aangezien frostwire en limewire het bij mij niet doen.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 18:18 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Utorrent.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    KAK schreef:
    (...)
    Als je in één keer een album wilt downloaden, zou ik bittorent gebruiken. Je moet dan wel http://thepiratebay.org/ gebruiken. Als je daar hulp nodig bij hebt moet je het maar vragen.
    En voor gewoon losse liedjes, zou ik youtubeconverter gebruiken. Zo doe ik het iig wel, aangezien frostwire en limewire het bij mij niet doen.

    Singles kun je ook gewoon van the piratebay afhalen heur (: Dat doe ik ook als Frostwire niet werkt.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Singles kun je ook gewoon van the piratebay afhalen heur (: Dat doe ik ook als Frostwire niet werkt.

    Oo, dat wist ik niet. Maar ik download eigenlijk bijna nooit muziek met bittorrent, alleen maar films haha.


    Ik ben gemeen xoxo

    KAK schreef:
    (...)
    Oo, dat wist ik niet. Maar ik download eigenlijk bijna nooit muziek met bittorrent, alleen maar films haha.

    Als je nog eens een enkel liedje nodig hebt, weet je wat je moet doen haha :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Frostwire.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    uTorrent, Frostwire, Usenet, sabnzb, name it XD

    Ik haal ze van mediafire of youtube.

    uTorrent. Daar zweer ik bij.


    You move me ......... Kurt

    Frostwire is kut =P tenminste bij mij.. op de laptop kan ik het elke dag opnieuw instaleren o-O
    en heel vaak staat er; meer bronnen..

    Nu heb ik Lemonwire =P doe dr alleen niet veel mee =P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you