• DaKrulliCode schreef op 12 dec 2010 - 15:15:

    Toestemming

    Heey Hanoena,
    je mag beginnen met je tekenwedstrijd!
    Je krijgt daar 1 week de tijd voor.

    Groetjes, Krull
    wedstrijdmoderator



    Yeah..!! Ik mag eindelijk beginnn met een wedstrijd. Een cartoontekewdstrijd. Julie hebben vast weleens cartoons getekend. En dat wil ik wel zien.

    Er komt maar een jurylid bij en dat is AngelLovee

    Er mogen maar 15-20 deelnemers meedoen.


    Deelnemers:
    1.Twiddict/Opdr.1/8/Opdr.2
    2.Faerie/Opdr.1/8/
    3.shithead/Opdr.1/7.5/Opdr.2/8/
    4.BanZai/Opdr.1/7/
    5.Mungojellie/Opdr.1/7/



    Afvallers:
    1.Amistad
    2.Cannibal
    3.Overstreet
    4.PARAMORE

    5.Amused
    6.CatGirlx


    En ik zeg pas de opdracht als ik ongeveer 10 deelnemers heb, want ik maak zelf ook een voorbeeld.


    EDIT: Was ik helemaal vergeten..!! Graag de naam zeggen als je het hebt veranderd


    EDIT1: Deelnemers..!! De opdracht komt morgen. Ik ga een voorbeeld maken, zodat iedereen zit hoe je het ongeveer tekent.....

    Believe me, cartoon tekenen is heel gemakkelijk en leuk!

    En BanZai! Geweldig dat je meedoet. Ik heb al eerder tekeningen van je gezien bij wedstrijden..


    Opdracht 1


    Opdracht 2
    Dit keer mogen jullie helemaal vrij zijn. Jullie mogen doen wat jullie alleen. De enigste wat het moet zijn is natuurlijk cartoon. Wat ik wil zien is daat jullie veel werk er in heb gestoken. Maak er iets moois van! Veel succes!

    Te lang niet op Q geweest, maar goed. Voor alle duidelijkheid, geen manga of yonkoma. Je mag zelfs zoals als iets dit doen.

    Deadline: 21 januari/28 januari


    Opdracht 3

    Maak een lettertekening met je eigen naam. Bijvoorbeed: Mijn naam is Hanan. Dan maak je daar een tekening van. Binnenkorkomt er een voorbeeld. Deze opdracht is denk ik voor jullie wat moeilijker. Dus krijgen jullie drie a vier weken de tijd ervoor..

    Deadline: 15 maart

    INSCHRIJVING GESLOTEN..!!


    Stuur de tekening via de pb. Dus plaats het in je fotoboek en stuur de link.. Of via ImagaShack


    UPDATE: 6 Januari komt de nieuwe opdracht

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 18:25 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 dec 2010 - 14:36 ]


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Okay, okay. Dit is echt de laatste keer omdat het nu rond kerst is en nieuwjaar, wil ik het op 2 januari het hebben. Nieuwjaar en kerst is dan voorbij. Ik vier namelijk geen kerst en dacht daar dus niet aan.

    Willen jullie me pben dat het niet lukt/wilt stoppen/tekening inlevert?

    X Hanoena..!!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Dankje


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ow fck =O ben gen helemaal vergeteb XD en op dit moment heb niks =P bale =P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yay, ik ben er nog bij! ^^

    Ik heb mijn naam dus trouwens veranderd van Lacie naar Faerie.


    Let the Night embrace you

    (yeah) Ik heb het gered ;D

    Wordt met een cartoon ook bijvoorbeeld een yonkoma bedoeld?
    Of is het echt alleen maar een mannetje dat je moet tekenen?

    x


    Let the Night embrace you

    Nee, een yonkoma is he niet... Het maakt niks uit of het een mannetje of een vrouwtje is.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik had dus even een vraagje he... met cartoon kun je heel veel dingen bedoelen, want als je hier kijkt dan zie je dat er veel verschillende cartoons zijn. Dus ik weet nou niet zeker meer wat er mee bedoelt wordt :) want een yonkoma is een mangastrip en een strip is meestal een cartoon, dusja maar ik dacht ik vraag het even voor de zekerheid ;)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    Ik had dus even een vraagje he... met cartoon kun je heel veel dingen bedoelen, want als je hier kijkt dan zie je dat er veel verschillende cartoons zijn. Dus ik weet nou niet zeker meer wat er mee bedoelt wordt :) want een yonkoma is een mangastrip en een strip is meestal een cartoon, dusja maar ik dacht ik vraag het even voor de zekerheid ;)

    ja, ik was ook helemaal door de war xD
    mag alles zolang het geen manga is gewoon?


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    (...)
    ja, ik was ook helemaal door de war xD
    mag alles zolang het geen manga is gewoon?

    ja da weet ik dus ook niet want als je bij googleafbeeldingen cartoon intikt dan krijg je echt kei veel verschillende dingen.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    (...)
    ja da weet ik dus ook niet want als je bij googleafbeeldingen cartoon intikt dan krijg je echt kei veel verschillende dingen.

    ja idd O,o


    Alis volat propriis

    Een yonkoma is daarom niet manga. Het zijn vier kadertjes die gewoon een hele grappige gebeurtenis uitbeelden, maar het heet specifiek een yonkoma omdat er regels aan hangen. Hoe je het tekent maakt niet uit, dus je kan er gewoon een cartoon-getekend mannetje in stoppen.

    En ik vroeg me ook af welke soort cartoon bedoeld werd. Daarom ben ik nog niet begonnen en heb ik nog niet echt een idee. :X


    Let the Night embrace you

    Faerie schreef:
    Een yonkoma is daarom niet manga. Het zijn vier kadertjes die gewoon een hele grappige gebeurtenis uitbeelden, maar het heet specifiek een yonkoma omdat er regels aan hangen. Hoe je het tekent maakt niet uit, dus je kan er gewoon een cartoon-getekend mannetje in stoppen.

    En ik vroeg me ook af welke soort cartoon bedoeld werd. Daarom ben ik nog niet begonnen en heb ik nog niet echt een idee. :X


    Ik heb wel een idee maar ik weet niet in welke vorm ik het moet tekenen omdat ik bang ben dat het direct geen cartoon is :P


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Nou ik heb hem klaar hoor alleen ik weet nu niet of het een cartoon is, ik zet hem straks wel even op Q ;)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    moet er eigenlijk iets grappigs inzitten?


    Let the Night embrace you