• Als jij jezelf deze vrag zou stellen:
    -Waarin ben je veranderd sinds je Quizlet kent?
    -Vind je veranderingen positief?

    Dan weet ik zeker! Dat niemand van jullie kan zeggen dat die NIKS is veranderd! Het is een uitzondering ja als je nog maar net op Q zit De één is meer veranderd dan de ander. Maar ga maar eens na:
    Heb je nieuwehobby's door dat mensen van Q zeiden dat het leuk was? Heb je meer zelfvertrouwen? Ben je een nieuwe look aan gegaan? Vind je Glee ineens leuk omdat mensen er over praatte? Noem maar op!

    Nu wil ik jullie vragen om te vertellen over je veranderingen! En ook of je ze positief of negatief vind.
    Zelf zal ik het ook even doen:

    Waarin ben je veranderd sinds je Q kent?
    Best wel een paar dingen. Een groot voorbeeld is mijn zelfvertrouwen. Ik weet nog dat ik 3 jaar terug een blonde pluk in mijn haar zette. Heel bang voor wat andere zouden zeggen liep ik de school binnen. Als iemand er iets over zei werd ik rood. En ja! Alleen amar negative reacties!
    Nu heb ik een paar dagen geleden, nóg erger, een rode pluk in mn haar laten zetten, ik liet het zaterdag voor het eerst zien. Ik ben met een big smile naar binnen gelopen en kreeg zo veel positive reacties!
    Maar ik heb hier dus geleerd om dingen ook voor mezelf te doen als ik het wil!

    Nog iets is mijn schrijven. Ik vond het altijd geweldig verhalen vertellen en horen. Maar de laatstte 2 jaar deed ik er niks meer aan. Maar sinds ik Q leerde kennen is het terug gekomen. Al was het in de eerste weken zo met mijn eerste verhaal van 'Ohnee! Ik heb maar 14 abo's! Mensen vinden mijn verhaal maar niks!' En nu schrijf ik voor 9 abo's The Unborn en ik vind het leuk om te doen! Zelf al zou ik voor 2 mensen schrijven! Ik doe mezelf, én andere er een plezier mee.
    Nog één verandering? Eigenlijk weet ik er zat maar mijn cijfers zijn ook omhoog geschoten, but don't ask me why ^^

    Positive veranderingen?
    Absoluut!

    Vertel eens wat JOU veranderingen zijn! (krul)

    ik ben niet echt veranderd,
    behalve dat mijn cijfers nog later worden als dat ze al warenn.


    iloveJustinBieber

    ik heb geleerd beter voor mezelf op te kommen:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben nu een superheld.

    Toen ik net quizlet had, op mijn 12e of 13e
    schreef ik niet ABN.
    En nu doe ik dat wel.

    Ik ben positiever geworden, en ik heb lol.(cool)


    26 - 02 - '16

    Ik zit al 3 jaar op Q. -Had hiervoor een ander account-
    Ik ben niet veranderd dóór Q maar gewoon omdat ik ouder ben geworden.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Niet echt veranderd.
    Mijn schrijfkunst misschien. Als ik nu dingen van 3 jaar teruglees en zie wat voor domme fouten ik maakte of wat voor stomme verhaallijnen x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Desecrate schreef:
    Ik ben niet veranderd door Quizlet :'D


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Quizlet heeft een positieve invloed op mij (gehad) ^^

    Ik heb veel meer zelfvertrouwen dan eerst, heb mijn eigen smaak en stijl gevonden en heb leren schrijven. :3


    Let the Night embrace you

    Ik ben niks veranderd door Q, en dat meen ik. Ben veranderd door het ouder worden :')


    -

    Ben ik veranderd door een internetforum?
    Uh....
    Nee.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    -Waarin ben je veranderd sinds je Quizlet kent?

    Eerst zat ik heel erg veel te schrijven en durfde het aan niemand te laten zien omdat ik bang was dat het slecht was. Nu een 7 maanden gelezen schreef ik voor het eerst een Tokio Hotel story en toen ik 10 hoofdstukken had had ik nog geen 1 abo en nu heb het helemaal afgeschreven en zelfs een vervolg en heb ik 8 abo's:) Ik schrijf nu steeds meer(cool) Door Quizlet ben ik ook een trouwe Tokio Hotel fan geworden:)





    -Vind je veranderingen positief?

    Ik vind het heel erg positief, eerst was ik zegmaar bang wat mensen van mij zouden zeggen als ik iets deed wat niet bij mij 'paste'. Ik deed me voor als iemand anders, maar nu maakt het me niet uit. Ik doe wat ik vind wat goed is.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 20:29 ]


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Genius schreef:
    Ik ben niks veranderd door Q, en dat meen ik. Ben veranderd door het ouder worden :')


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben door Q fan geworden van Tokio Hotel :Y)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    xBrownie schreef:
    Ik ben door Q fan geworden van Tokio Hotel :Y)


    Whoehoeee nog eentje


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'