• Als jij jezelf deze vrag zou stellen:
    -Waarin ben je veranderd sinds je Quizlet kent?
    -Vind je veranderingen positief?

    Dan weet ik zeker! Dat niemand van jullie kan zeggen dat die NIKS is veranderd! Het is een uitzondering ja als je nog maar net op Q zit De één is meer veranderd dan de ander. Maar ga maar eens na:
    Heb je nieuwehobby's door dat mensen van Q zeiden dat het leuk was? Heb je meer zelfvertrouwen? Ben je een nieuwe look aan gegaan? Vind je Glee ineens leuk omdat mensen er over praatte? Noem maar op!

    Nu wil ik jullie vragen om te vertellen over je veranderingen! En ook of je ze positief of negatief vind.
    Zelf zal ik het ook even doen:

    Waarin ben je veranderd sinds je Q kent?
    Best wel een paar dingen. Een groot voorbeeld is mijn zelfvertrouwen. Ik weet nog dat ik 3 jaar terug een blonde pluk in mijn haar zette. Heel bang voor wat andere zouden zeggen liep ik de school binnen. Als iemand er iets over zei werd ik rood. En ja! Alleen amar negative reacties!
    Nu heb ik een paar dagen geleden, nóg erger, een rode pluk in mn haar laten zetten, ik liet het zaterdag voor het eerst zien. Ik ben met een big smile naar binnen gelopen en kreeg zo veel positive reacties!
    Maar ik heb hier dus geleerd om dingen ook voor mezelf te doen als ik het wil!

    Nog iets is mijn schrijven. Ik vond het altijd geweldig verhalen vertellen en horen. Maar de laatstte 2 jaar deed ik er niks meer aan. Maar sinds ik Q leerde kennen is het terug gekomen. Al was het in de eerste weken zo met mijn eerste verhaal van 'Ohnee! Ik heb maar 14 abo's! Mensen vinden mijn verhaal maar niks!' En nu schrijf ik voor 9 abo's The Unborn en ik vind het leuk om te doen! Zelf al zou ik voor 2 mensen schrijven! Ik doe mezelf, én andere er een plezier mee.
    Nog één verandering? Eigenlijk weet ik er zat maar mijn cijfers zijn ook omhoog geschoten, but don't ask me why ^^

    Positive veranderingen?
    Absoluut!

    Vertel eens wat JOU veranderingen zijn! (krul)

    Ik ben heel anders gaan praten, niet serieuzer, maar socialer en met meer straattaal in m'n woordenschat. Xd


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik denk dat ik best wel een beetje ben veranderd door Q.
    Hiervoor had ik geen idee wat nu eigenlijk mijn talent was, en wat ik in de vredesnaam moest studeren over een jaar.
    Maar nu ik op Q zit, heb ik nieuwe vriendinnetjes gekregen, een succesvol verhaal met maar liefst 211 abonnees (!), en ik weet nu dat ik Nederlands wil studeren.
    Eén nadeel van Q is dat ik te veel en te lang op Q zit, en dat ik daardoor minder motivatie krijg om aan school te beginnen.
    Oeps. :$
    Dus ik zal nu hard gaan leren voor M&O, dat ik best redelijk ken.
    Wish me luck! (H)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben niet heel erg veranderd, behalve in mijn schrijfstijl. Die is hier sinds ik begin dit jaar ergens opnieuw een account Q heb genomen -niet arrogant bedoelt- vrij hard gegroeid. (:

    Heb wel een paar leuke maatjes hier leren kennen!_O_


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Kingston schreef:
    (...)
    hoeso heb ik nu een ruben ruben obsessie ? $$

    Ask yourself! Je hebt gewoon een algemende Ruben obsessie! Zolang als je amar van mijn SPortRuben af blijft weant hij gaat mij Barres zijn nummer bezorgen (cat)

    Ik ken nu ATL, ik ben meer up to date door Q haha.
    En wat volwassener.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rosyln schreef:
    Ik ken nu ATL, ik ben meer up to date door Q haha.
    En wat volwassener.

    Ik weet nie tof het in mijn echte leven ook zo is, maar ik ben wat vrijer, en ik weet hier zeker dat ik niet uit zal worden gelachen om de dingen die ik doe.


    Food.

    Nou, eigenlijk heb ik veel mensen leren kennen. Het praat makkelijker, ze kraken je niet zo snel af, enzo. Het is gewoon supergezellig. En het heeft mijn taal bevordert. =D Ik was er al goed in, maar door het schrijven krijg ik ook meer zelfkennis. Ik lees andere verhalen, en besef dat ik niet de enige ben die één bepaalde hobby of gewoonte heeft. Iedereen hier op Q. heeft wel een speciaal talent, vind ik. Behalve die ene met die Justin Bieber=gay verhaal. --'' Ja srry hoar. x'D


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Laziza schreef:
    Nou, eigenlijk heb ik veel mensen leren kennen. Het praat makkelijker, ze kraken je niet zo snel af, enzo. Het is gewoon supergezellig. En het heeft mijn taal bevordert. =D Ik was er al goed in, maar door het schrijven krijg ik ook meer zelfkennis. Ik lees andere verhalen, en besef dat ik niet de enige ben die één bepaalde hobby of gewoonte heeft. Iedereen hier op Q. heeft wel een speciaal talent, vind ik. Behalve die ene met die Justin Bieber=gay verhaal. --'' Ja srry hoar. x'D

    JB = Gay verhaal? Send mee :9~
    Edit: Ik zie m al xd Ergens wel geniaal meer toch wel flauw xd

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 16:00 ]

    Ik weet dat ik redelijk wat veranderd ben, maar hoe; geen idee joh XD


    Life is hard and then we die

    Door Q ben ik wel iets zelfverzekerder geworden, denk ik. Vroeger hield ik nog wel eens dingen achter voor mensen omdat ik bang was dat ze het stom zouden vinden, maar nu niet meer.

    En door Quizlet ben ik verscheidene bands / artiesten tegengekomen waar ik nu niet zonder kan, en dat geld ook voor een aantal vrienden. :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Ik denk dat ik sowieso elk jaar wel verander.


    Alleen maar tranen van geluk

    de enige verandering voor mij is dat ik nog mer sites aangemeld ben xD


    BOE!!!! schrok je?!

    Exercitus schreef:
    Ik kan zo snel niet iets verzinnen. Ik ben wel verandert maar of dat nu door Quizlet komt, geen idee.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Nou door Quizlet ben ik heel erg van schrijven en lezen gaan houden (Op Q dan hea :3).
    En ik heb mensen ontmoet op Q waar ik nu heel erg goed bevriend mee ben, en door hun ben ik ook veranderd, dus zonder Q was ik ook niet in die manier veranderd [a]. En ehm door Q ben ik killerpilze leuk gaan vinden :3 nja, dat waren even een paar dingen die in me opkwamen ^_^

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 16:26 ]