• Ik luisterde net naar Justin Bieber's Pray. En ookal ben ik geen fan wil ik wel even zeggen dat ik dit nummer heel mooi vind.
    Ik snap dit keer dan ook de mensen niet die 'dislike' aanklikken. Misschien mag je Justin niet, of zijn manier van zingen. Maar bij dit liedje moet je eerst kijken naar de clip en ook echt luisteren naar de tekst voordat je kan oordelen. Dus bij deze wil ik zeggen dat ik niet echt meer een haat heb tegenover Justin Bieber. Maar ben geen fan (:

    Hier


    it's so empty living behind these castle walls

    Rosyln schreef:
    Nee, ik ben nog steeds niet overtuigd om eerlijk te zijn.
    Gewoon, hoe hij zingt, vind ik echt niet mooi.

    We zijn toch zeker niet blind? Het gaat nu even niet om dat het Justin is,
    het gaat er nu even niet om dat hij volgens jou niet mooi zingt. Het gaat er nu om, dat het liedje erg mooi is, de tekst en de clip en de betekenis. Mensen moeten is verder kijken dan hun neus lang is..


    I chill back and I spread peace n love

    Dus, nu heb ik weer een nieuwe verslaving haha.


    Ik ben gemeen xoxo

    Nee, nog steeds niet. Ik vind die clips altijd zo schijnheilig. Echt van 'o kijk hoe erg wat zielig' en zo. Buh, niet zo zeuren. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Prachtig liedje & clip. <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Hmm. Ik vind het liedje eigenlijk best mooi. En dan bedoel ik ook vooral de tekst. Ik zou het liedje, denk ik, wel mooier vinden als iemand anders het zou zingen, aangezien ik nog steeds niet zo weg ben van zijn stem. Maar dit liedje van hem kan ik nog wel aanhoren. :Y)

    Ik vind het mooi nummer. Vind dat hij nu wel even mag gaan zingen over echte dingen (:


    -

    De tekst en clip is mooi, maar zijn stem vind ik persoonlijk echt waardeloos en er totaal niet bij passen..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ByanRutler schreef:
    (...)
    We zijn toch zeker niet blind? Het gaat nu even niet om dat het Justin is,
    het gaat er nu even niet om dat hij volgens jou niet mooi zingt. Het gaat er nu om, dat het liedje erg mooi is, de tekst en de clip en de betekenis. Mensen moeten is verder kijken dan hun neus lang is..

    Nou, jij je zin:
    De clip is práchtig, de betekenis erachter is zeker om te janken zo mooi en de tekst is geniaal.
    Blij?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind U Smile mooier (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Rosyln schreef:
    (...)
    Nou, jij je zin:
    De clip is práchtig, de betekenis erachter is zeker om te janken zo mooi en de tekst is geniaal.
    Blij?

    Als het nummer van de gene was waar jij fan van was, zou je het WEL een mooi nummer vinden en niet zo sarcasitsch zijn.


    Ik ben gemeen xoxo

    KAK schreef:
    (...)
    Als het nummer van de gene was waar jij fan van was, zou je het WEL een mooi nummer vinden en niet zo sarcasitsch zijn.

    Ze geeft enkel haar mening, dat mag toch wel :'D Niet iedereen hoeft dit nummer mooi te vinden.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ze geeft enkel haar mening, dat mag toch wel :'D Niet iedereen hoeft dit nummer mooi te vinden.

    lol idd xD


    ars moriendi

    Ik heb niks tegen die gozer. Ik heb er iets tegen dat ie zo vreselijk commercieel is. En dat is ie met dit nummer weer. Nog erger dan normaal.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.