• Oké, dus... Ik moest tegen vandaag een kort inleidingstekstje geschreven hebben. Maar door mijn examens ben ik dat helemaal vergeten. Ik moet dit vandaag zeker afhebben, maar ik heb daar gewoon tijd voor gehad omdat ik de hele dag heb geleerd en straks moet ik weer gaan verder leren.

    Dus jullie gaan me helpen! Hoop ik althans. (krul)

    Over wat gaat het tekstje? Ik geef turnles aan de kindjes van het eerste tot het vierde leerjaar en zij doen mee aan onze turnshow. In het infoboekje komt dan hun groep en kort tekstje te staan met wat ze gaan voorbrengen. Nuja, veel kan je daar niet over zeggen want veel kunnen ze nog niet uiteraard.

    Maar dus... Hun thema is 'indianen'. Waarschijnlijk hebben jullie nu het idee van 'Hoe kan ik daar nu iets over schrijven?'. Maar laat je gewoon gaan. Schrijf gewoon leuke zinnetjes over kindjes die gaan turnen als indianen. Haha.

    Ik hoop echt hard dat jullie me kunnen helpen. Want ik zit echt nu in de knoei met mijn examens. (:


    Dit heb ik vlug geschreven, maar ik vind het niet goed en lang genoeg. Dus je mag ook hierop verderwerken.

    "Indianen leven in de natuur.
    Snelheid, kracht en lenigheid hebben ze nodig om te jagen, de vijand te verslaan en voedsel te verzamelen.
    Ziehier de kinderen van het eerste tot het vierde leerjaar die als echte indianen kunnen overleven!"


    If we had not a soul, music would have created it.

    Indianen leven in de natuur.
    Snelheid, kracht en lenigheid hebben ze nodig om te jagen, de vijand te verslaan en voedsel te verzamelen.
    Deze vrolijke indiaantjes zullen jullie doen verbazen met hetgene dat ze samen in elkaar hebben gestoken. Zet u dus schap, dames en heren.
    De kinderen van het eerste tot het vierde leerjaar zullen hun natuurinstinct opvolgen en hun best doen dat aan jullie allemaal te tonen.
    Ziehier, onze indianen!

    Ghehe, als je daar iets mee kan doen? :x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO