• Ook ik kom niet verder. Ik zal even zeggen waar ik mee vast zit:
    "Ik leg mijn armen in zijn nek en sluit mijn ogen. James buigt licht voorover waardoor zijn lippen de mijne raken. Al mijn bezwaar wat ik eerder opnoemde is verdwenen. James buigt nog iets voorover waardoor ik met mijn armen in zijn nek nog blijf hangen. James maakt zijn lippen los van de mijnen, en ik open mijn ogen. Ik zie dat hij hetzelfde doet. Steeds verder buigt hij voorover waardoor ik op de bank lig met James boven me hangend. Hij blijft met zijn handen naast mijn schouders overeind. ‘James,’ fluister ik. ‘Woorden zijn overbodig,’ zegt hij zacht. Ik voel een tintelend gevoel over mijn hele lichaam kruipen. Opwindend maar beangstigend. Mijn armen laten James los en ik probeer langzaam overeind te komen. James kruipt terug en gaat weer zitten. Zodra ik weer overeind ben sta ik op van de bank en ga tegenover James staan. Mijn haar dat niet zo geweldig meer in model zit verplaats ik naar achter mijn oren. James staat ook op. We staan heel dicht tegen elkaar aan omdat de tafel bijna tegen de bank aan staat. Hij pakt mijn handen vast en lacht hoopvol..."

    Oké ik weet zat dingen. Maar aan deze dingen heb ik mijn handen vol;
    -Juliet (ik persoon) voelt zich nog altijd ongemakkelijk bij James
    -James is de 16 jarige stagiere en Juliet is 19 en zit niet op school
    -Ze zijn niet echt lang samen, like 1 hoofdstuk terug hebben ze voor het eerst gezoend dus om Julie en James metten het bed in te lokken is not done!
    -Juliet is klein en lijk 17 en James is lang en lijkt 20

    Post hier jullie idee voor een einde. Ik zal niet zeggen van 'Ja jouwe gebruik ik' ik ben meer zo van, daar haal ik mijn inspiratie uit. Anders ga ik eht mezelf makkelijk maken en dan word ik lui en dan heb ik zo iets van, 'ja ik kan beter hun om hulp vragen'

    Als jullie bv in een tijdschrift iets tegen kwamen wat mij op ideeën kan brengen mag je dat hier ook wel overtypen :Y)

    Alvast Thank You!

    [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 16:29 ]

    Mijn haar dat niet zo geweldig meet in model zit
    Ik weet het trouwens ook niet D:


    Ik ben gemeen xoxo

    @KAK Owh bedankt, Word ziet dat soort foutjes helaas niet xd

    Ik kan je helaas niet helpen _O_


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Is er een probleem in het verhaal? Want dat wil ik wel weten als ik je wil weten. Nu zit ik zo van. Oh, ze voelen zich aangetrokken tot elkaar, en? Er moet iets in de weg staan, en als je dat weet, kan het goed of slecht aflopen.


    wth.

    Philosophic schreef:
    Is er een probleem in het verhaal? Want dat wil ik wel weten als ik je wil weten. Nu zit ik zo van. Oh, ze voelen zich aangetrokken tot elkaar, en? Er moet iets in de weg staan, en als je dat weet, kan het goed of slecht aflopen.

    Voor Juliet is het een groot probleem dat Jame sjonger is dan haar, en zij hem moet begeleiden op het werk. Terwijl James zich daar niks van aan trekt. Ook heeft Juliet zo nu en dan aanvallen. Dan voelt ze steken, pijn en tot nu toe is James de enige geweest die haar kom kalmeren.

    Ehm, misschien kan je een tijdsprong maken ofzo? :3 . Sorry ik weet niks ;3


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    WEmo schreef:
    (...)
    Voor Juliet is het een groot probleem dat Jame sjonger is dan haar, en zij hem moet begeleiden op het werk. Terwijl James zich daar niks van aan trekt. Ook heeft Juliet zo nu en dan aanvallen. Dan voelt ze steken, pijn en tot nu toe is James de enige geweest die haar kom kalmeren.


    Je zou het heel gemakkelijk kunnen laten aflopen. Juliet verzet zich eerst, maar geeft zich dan over en gaat dan stiekem met James. Ze worden gesnapt op school en Juliet wordt ontslagen en James wordt ook weggestuurd. Juliet ontwijkt James, maar krijgt steeds meer aanvallen. Op een dag wordt het zo erg dat ze in het ziekenhuis raakt. Daar komt ze James tegen en ze realiseert dan dat ze bij hem hoort?
    oké. cliché. xd
    Ik kan nog wel wat verzinnen, maar daar heb ik geen zin in. (:


    wth.

    Philosophic schreef:
    (...)

    Je zou het heel gemakkelijk kunnen laten aflopen. Juliet verzet zich eerst, maar geeft zich dan over en gaat dan stiekem met James. Ze worden gesnapt op school en Juliet wordt ontslagen en James wordt ook weggestuurd. Juliet ontwijkt James, maar krijgt steeds meer aanvallen. Op een dag wordt het zo erg dat ze in het ziekenhuis raakt. Daar komt ze James tegen en ze realiseert dan dat ze bij hem hoort?
    oké. cliché. xd
    Ik kan nog wel wat verzinnen, maar daar heb ik geen zin in. (:

    Je hebt me ergens op een ideetje gebracht, het hoofdstuk is nu af. Bedankt!