• Een tijdje geleden ben ik met school naar een ongelofelijk saai museum in Amsterdam geweest. Maar nu krijg ik de opdracht om voor morgen een presentatie te maken. Stap 1: Kruip in de huid van een schilder uit de gouden eeuw waarvan je in het museum een schilderij hebt gezien, en maak hier een powerpoint over.
    Hier snap ik al niks van.
    Moet je nou informatie geven, of doen alsof je de schilder bent?
    Ik hoop echt dat iemand me kan helpen, want als ik hier onvoldoende voor haal blijf ik zitten :X.

    'In de huid kruipen' = doen alsof je die persoon bent.


    None but ourselves can free our minds.

    doe net zoon achterlijk hoedje op als die rare schilders en probeer je oor eraf te snijden -dat deed die van Gogh tog?-

    Successful schreef:
    'In de huid kruipen' = doen alsof je die persoon bent.

    Dat dacht ik dus precies hetzelfde, maar daaronder staat vertel iets over zijn leven, welke technieken hij gebruikte enz enz..

    CursedBanana schreef:
    doe net zoon achterlijk hoedje op als die rare schilders en probeer je oor eraf te snijden -dat deed die van Gogh tog?-


    Ahahaha, Jaah dat deed ie, denk ik :X..
    Dan brengen ze me naar het gekkenhuis xD

    NNailaa schreef:
    (...)
    Dat dacht ik dus precies hetzelfde, maar daaronder staat vertel iets over zijn leven, welke technieken hij gebruikte enz enz..


    Dan moet je je inleven in de schilder, denk ik? Gewoon vertellen hoe hij was enzo.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    High schreef:
    (...)

    Dan moet je je inleven in de schilder, denk ik? Gewoon vertellen hoe hij was enzo.


    Okeey (L)

    Dankjeee (flower)