• Ja, serieus ik liep door de media markt heen vandaag. Nja een 2.5 uur geleden, want voor kerst krijg ik de Best of Deluxe Edition van Tokio Hotel. Die gingen we in Duitse Media Markt halen. Dus ik rond kijken. En het enige wat ik zag... "Justin Bieber" Terwijl er van andere artiesten haast niks stond en elke keer weer heel veel werd bij gevult. Die van JB niet XD Ik vond dat heel geniaal.

    Edit: Zou Duitsland dan niet zo heel erg fan zijn van hem? ;O


    Yongguk & Daehyun <33

    Ik hoop het! _O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Het stond toch al vol met Justin Bieber, dus waarom zouden ze het moeten bijvullen? Of misschien begrijp ik je niet goed...


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik hoop met _O_ misschien vinden Duitsers zijn naam ook raar want hun lezen het als justin bever xD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het duurde lang voordat ik het begreep, maar ik snap het, haha. En ik weet niet, ik dacht juist dat Duitsland wel gek van hem was. Blijkbaar niet, lol.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2010 - 18:39 ]

    Jalex schreef:
    Het duurde lang voordat ik het begreep, maar ik snap het, haha. En ik weet niet, ik dacht juist dat Duitsland wel gek van hem was.


    Blijkbaar toch niet zo heel erg... Wel 2 rijen en 4 van zulke stukjes naar beneden wat vol stond van hem O.O XD Dat is best veel van 1 artiest... Want de rest had maar een heel klein stukje.


    Yongguk & Daehyun <33

    Hij zou optreden bij zo'n show, maar een van de deelnemers kreeg toen een hartaanval ofzo? dus ging het niet door. Dus nu gaan alle duitse beliebers hem boycotten. Ennn het plaatsje "Bieber" ligt in duitsland, haha.


    It's time to be happy again.

    RoseDestiny schreef:
    ik hoop met _O_ misschien vinden Duitsers zijn naam ook raar want hun lezen het als justin bever xD


    Shoganai i ne~

    Hehe, ik vind dit wel heel geniaal :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Frappucino schreef:
    Hij zou optreden bij zo'n show, maar een van de deelnemers kreeg toen een hartaanval ofzo? dus ging het niet door. Dus nu gaan alle duitse beliebers hem boycotten. Ennn het plaatsje "Bieber" ligt in duitsland, haha.


    Hope goes lost but never dies.

    Misschien lust hij geen Bratwurst?:D

    groetjes Bazz (flower)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2010 - 19:10 ]

    Frappucino schreef:
    Hij zou optreden bij zo'n show, maar een van de deelnemers kreeg toen een hartaanval ofzo? dus ging het niet door. Dus nu gaan alle duitse beliebers hem boycotten. Ennn het plaatsje "Bieber" ligt in duitsland, haha.
    Was dat die live show Wetten Das?


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja, dat is Samuell Koch, die viel bij de show.


    Yongguk & Daehyun <33

    Ik ga naar de Duitse Mediamarkt om naar de Duitse elektrogroepen te kijken.


    No growth of the heart is ever a waste

    En dat staat echt vol omdat zijn CD's niet verkopen?
    Dat is hard (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    BadHero schreef:
    En dat staat echt vol omdat zijn CD's niet verkopen?
    Dat is hard (krul)


    Ja XD Toen ik er was, werd er geen enkele cd van hem gepakt? en ik was er wel een tijdje? xD


    Yongguk & Daehyun <33