• Haaii^^

    Ik ben dus vanplan nog een nieuwe Quiz te maken omdat ik té veel fantasie heb . Maar ik wil wel eerst ff jullie mening hierover. Hier gaat ie!



    Het gaat over een meisje zoals jij en ik die een TH-fan is. Ze zit ook op echt vet vaak op Quizlet enzoo en droomt ervan om zoals iedere TH-fan een keer een meet&greet te winnen enzoo. Nu, ze heeft gelezen dat er binnekort en TH concert was en ze koopt er natuurlijk tickets voor. ook doet ze mee aanelke mogelijke meet&greet wedstrijd. Maar ze wint hem niet. Na het concert gaat ze dan teleurgesteld omdat ze de meet&greet niet heeft gewonnen naar huis. Maar, ze verloor haar mobieltje op haar terugweg. Ja raad eens. Iemand van TH vind het en zo gaat TH opzoek naar de eigenaar van het mobieltje.


    Dit heb ik eigenlijk terplekken uitgevonden met op de achtergrond Escap The Fate-Not Good Enough als muziek .xD

    En dan nu, de rollen!

    Hoofdrol+Latere Vriendin Bill ; BEZET [xHIPPEKIP]
    BF hoofdrol + Latere vriendin Tom : BEZET [TOMSDICK]
    BF hoofdrol 2 + vriendin Alex Evans : BEZET [xNIJNTJE]
    Gewone Vriendin Hoofdrol + Latere vriendin Georg : BEZET [SweetWishes]
    Gewone vriendin + Latere vriendin Gustav : BEZET [KimCupCake]
    1ste Vriendin Bill : BEZET [SxHeadphone]
    1Ste vriendin Tom : BEZET [ninaxxtom]
    1ste Vriendin Georg :
    1ste vriendin Gustav :


    En dit wil ik van jouwn weten :

    Rol;
    Naam+Achternaam;
    Leeftyd;
    Karakter;
    Likes;
    DisLikes;
    Hobby's;
    Styl;
    Waarom Die rol;
    Plaatje;
    Tekstje;


    Viel Glück!

    IK KIES NIET DE EERSTE MAAR DE BESTE EN IK STEL MIJN EISEN ERG HOOG VOOR DEZE QUIZ!

    xxx

    Ow zo dat xD nu snap ik dankjje leiford.x33


    *He's the one.

    Rol;BF hoofdrol + Latere vriendin Tom

    Naam+Achternaam; Raquel Hiddon

    Leeftyd;17

    Karakter;koppig,snel op teentjes getrapt,altijd eerlijk,betrouwbaar, doorzetter, lief tegen vrienden

    Likes;gloomybears,music,ice cream, taking pics, shoppen, clubs, bubblegum

    DisLikes;nerds, na apers, leugenaars, pure chocola, mensen die denken dat de wereld alleen maar donker is, bedriegers

    Hobby's;dansen, zingen, gedichten schrijven, surfen, grafitti spuiten

    Styl; haar eigen

    Waarom Die rol; Ik zou het hééééééééééél lief vinden en ik vraag het gewoon heel lief; Annelies mag ik deze rol =]?

    Plaatje;http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2rhpf6d&s=4

    Tekstje; Poeperds <333 Hier is Raquel met een leeftijd van 17 jaar ^^ Bijna volwassen i know, maar ik maak er nog graag gebruik van dat ik nog niet 'volwassen ben'. Nou wat zal ik eens over mezelf vertellen x] Nou zoals je op me foto ziet heb ik roze haar waar ik echt super trots op ben ^^ Ik kleed me ook graag anders en ik ga graag opzoek naar winkels waar niet veel mensen heen gaan. Ik vind orgineel zijn heel belangrijk ^^ Verder lieft ik mijn bf Annelies en Charissa<3 Ik vertel hun altijd alles en...ja ik heb er gewoon geen woorden voor. Ik weet wel dat wij voor altijd zijn <333 Ook zing en dans ik graag en pak ik graag een golfje ^^ Had je niet gedacht he x] Verder ben ik verslaafd aan kauwgom en vind ik ice cream mega lekker ^^ Ooh ik moet gaan Annelies, Charissa en ik gaan uit :] Byeee peepsz <333


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    kak
    ben ik weer eens telaat 0o


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    YEESSSS IK HEB DE ROL (yeah)

    Ikkan jouwn nog de vriendin van Andreas laten worden lieford <3

    ja =] Maar ik wil ook bf zijn =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Raquel, als ik jouwnook BF laat worden maar dan de vriendin van een jongen die jij leuk vind Bijvoorbeeld Alex Evans ofzo?

    Rol; Bf hoofdrol/ latere vriendin Tom

    Naam+Achternaam; Michelle Verstraten

    Leeftyd; 17

    Karakter; Bitchy, lief, koppig, eigenwijs, betrouwbaar, grappig, zelfvertrouwen, serieus als het nodig is, zorgzaam

    Likes; Ice cream, chocolate, felle skinny's, hello kitty

    DisLikes; TH haters, fietsen, winter

    Hobby's; Gitaar spelen, schrijven, zingen, dansen,shoppen

    Styl; Scene/huppel

    Waarom Die rol; Omdat het me leuk lijkt de vriendin van de hoofdrol te spelen, en het lijkt me een super serie, en ik hou van Tommi<3

    Plaatje;
    http://images.askmen.com/galleries/actress/vanessa-hudgens/pictures/vanessa-hudgens-picture-1.jpg

    of je wil een scene meisje;
    http://i226.photobucket.com/albums/dd124/pinkkandy/scene%20girls/dsh.jpg

    Tekstje;

    Haay!

    ik ben Michelle en ben 17 jaar al op deze aardbodem, ik heb een bf en die is echt super! We doen samen de domste en leuskte dingen! We maken samen ook leuke tijden en minder leuke tijden, maar we slepen elkaar er altijd doorheen! Mijn hobby's zijn; Voornamenlijk, zingen, shoppen en gitaar spelen... Ik hou super veel van chocolade! Vooral in mijn maandelijkse feestje (kuch,kuch) en ik ben verslaafd aan ijs!!.. Ik haat!; TH Haters, fietsen en de winter, mijn karakter is, Lief, koppig, bitchy, betrouwbaar, grappig, zelfvertrouwen en serieus als het nodig is.. Maar ik moet nu gaan!

    Byez<3

    Rol; BF hoofdrol + Latere vriendin Tom

    Naam+Achternaam; Say Fays

    Leeftyd; 15

    Karakter; lief voor iedereen die lief voor mij is, koppig, eigenwijs, snel nieuwsgierig, aardig, druk maar ook wel rustig, betrouwbaar, aardig, behulpzaam

    Likes; Muziek, tekenen, het schrijven van songteksten, verhalen en gedichten, onweer, mijn friends

    DisLikes; SHOOL!!! Huppels en school..

    Hobby's; Muziek luisteren, tekenen, schrijven, rondhangen

    Styl; skater met een beetje emo

    Waarom Die rol; Omdat jou series cool zijn, ik er graag in een wil spelen en dat gewoon een coole rol is!

    Plaatje; http://home.1asphost.com/Angelnl/Avril/fotos/avrilL032%5B1%5D.jpg

    Tekstje;
    Hey ik ben Say!
    Het is maar dat je het weet, maar ik ben Tokio Hotel fan, je respecteerd me maar, en anders heb je ruzie! En ik kan je vertellen: Als je ruzie met mij hebt moet je oppassen! Ik ben op het moment een nieuwe Engelstalige songtekst aan het schrijven, ja schrijven is een van de dingen die ik graag doe. Meestal gaan mijn teksten niet over vrolijke dingen, daar kan ik gewoon niet goed over schrijven, misschien omdat ik zelf ook niet altijd vrolijk ben.. Ik teken ook graag, uitgebreid, gezichten van mensen vooral, ik hou ervan om de emoties in een blik te leggen. Mijn vrienden zijn alles voor me, gewoon omdat ze er altijd voor me zijn, als ik mijn hart wil uitstorten staan ze voor me klaar, ik kan ze bellen om 12 uur 's nachts als ik het zou willen! O ik moet weg!
    Xx Say!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Wij weer vriendjjs vn elkaar zijn!!!


    *He's the one.

    Jaah

    Char,Raquel en ik zijn het perfecte vriendegroepje in de Quizjes ^^

    Ja doe Alex Evans ^^
    Hij is hot <333


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    HahahYEAH!!!


    *He's the one.

    ga ik ff me tekstje aanpassen ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    kim heeft nooit vriendjes in quizjes voor zover kim weetxD