The hangover
David Villa, Cesc Fàbregas, Bojan KrKic en Lionel Messi zijn vrienden. David gaat trouwen met de zus van Cesc namelijk June. 2 dagen voor het huwelijk gaan de 4 vrienden naar Las Vegas, voor een vrijgezellenparty, ofzo. Ze logeren in het 'Ceasar' hotel en huren de president suite, wat Bojan op zijn rekening krijgt, ongewenst eigenlijk. Bojan heeft een relatie met [meisjesnaam] waar het eigenlijk niet zo goed tussen gaat, hij bluft overal over en kan niet eens tegen haar zeggen dat ze naar LA gaan. Lionel is wel gelukkig met zijn vrouw [meisjesnaam]. Van de eerste nacht op de 2de nacht geeft Cesc -nog vrijgezel- iedereen een Jagermeister, met een zogenaamde Estacy erin. Die Estacy blijkt niet te zijn wat ze denken. Het is een roofie, een 'rape drug'. De volgende dag worden Cesc, Bojan en Lionel wakker in hun hotelkamer. Maar wat ze dan aantreffen is verbazingwekkend.
Ze merken ook ze dat David verdwenen is, en dat terwijl hij de volgende dag trouwen moet!
Ze gaan op zoek, en krijgen te horen wát ze allemaal die nacht hebben uitgespookt.. En dat is niet niks.
Vanwege enthousiast reacties ga ik m'maken ^^
En nu zoek ik rollen voor:
- Vriendin Bojan waarmee het niet goed gaat.
- Nieuwe vriendin Bojan
- Aanstaande vriendin Cesc.
& Aanstaande vriendin Leo.
Als je wilt mag je ook andere rollen invullen, mag je zelf verzinnen.
Maar dan eerder als 'figurant' zegmaar ^^.
Invullen
Rol:
Naam:
Geslacht:
Leeftijd:
Karakter:
Uiterlijk:
Extra:
*Niet zo lang, maar meer hoef ik niet te weten.
*Je mag meerdere rollen invullen.
Onthoud: Het is niet de eerste krijgt de rol
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind