• ok,mijn kerstgala is morgen en ik heb er afschuwlijk veel zin in. wie heeft nog meer gala?

    en oowja ik heb deze jurk aan http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.assepoesterfeestkleding.nl/foto/groot/1341-lange_donkerblauwe_avondjurk.jpg&imgrefurl=http://www.assepoesterfeestkleding.nl/avondkleding/avondjurken/gekleurde-avondjurk/fotogallerie.php&usg=__T5SY22PHULsH0c6TM53u4CQCHxc=&h=400&w=400&sz=60&hl=nl&start=0&zoom=1&tbnid=5mC19lor_QD1vM:&tbnh=152&tbnw=152&prev=/images%3Fq%3Ddonkerblauwe%2Bjurk%26hl%3Dnl%26biw%3D1362%26bih%3D574%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=hc&vpx=1094&vpy=69&dur=93&hovh=225&hovw=225&tx=179&ty=102&ei=9_cATbuQIdXm4Ab25831Ag&oei=9_cATbuQIdXm4Ab25831Ag&esq=1&page=1&ndsp=26&ved=1t:429,r:8,s:0 ik had geen zin in een pak xd

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 16:31 ]

    alleen een valentijnsbal.

    Ik heb het volgende week vrijdag. Als de muziek net zo slecht is als vorig jaar hoef ik er volgend jaar niet meer heen.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 19:51 ]


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Wij niet.


    effort never betrays you

    Wauw, je jurk is mooi :3!
    En nee, ik heb geen kerstgala (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    loveprinses schreef:
    (...)


    ja,ik weet het. heb alleen geen idee hoe ik hem korter moet maken.

    Klik, je jurk maar dan de kortere versie van de link.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb geen kerstgala, maar de studievereningen organiseren een Moulin Rouge feest, geen idee of ik ga.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    I have, maar wij hebben niet zo overdreven als met die jurken. Bij ons is het meestal gewoon een simpel jurkje (:

    jou jurk is leuk ;'3

    en bij mij is er geen een schoolfeest >.<


    cakes taking over the world

    Ik wel, maar ik ben verplicht.^^


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Ja, van 7 tot 10 's avonds en je mag niemand van buitenaf meenemen. Daarbij is het alleen voor 3e en 4e klassers. Lekker dan ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Speaker schreef:
    Ja, van 7 tot 10 's avonds en je mag niemand van buitenaf meenemen. Daarbij is het alleen voor 3e en 4e klassers. Lekker dan ._.


    nou.... lekker gezeilig. dan zou ik ook niet gaan.

    Speaker schreef:
    Ja, van 7 tot 10 's avonds en je mag niemand van buitenaf meenemen. Daarbij is het alleen voor 3e en 4e klassers. Lekker dan ._.

    Van 7 tot 10? Wow, dat is ook saai..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Speaker schreef:
    Ja, van 7 tot 10 's avonds en je mag niemand van buitenaf meenemen. Daarbij is het alleen voor 3e en 4e klassers. Lekker dan ._.


    De onze begint om 10 uur en eindigt om 4 uur (nerd) Mrja, studenten hé? ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.