• ok,mijn kerstgala is morgen en ik heb er afschuwlijk veel zin in. wie heeft nog meer gala?

    en oowja ik heb deze jurk aan http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.assepoesterfeestkleding.nl/foto/groot/1341-lange_donkerblauwe_avondjurk.jpg&imgrefurl=http://www.assepoesterfeestkleding.nl/avondkleding/avondjurken/gekleurde-avondjurk/fotogallerie.php&usg=__T5SY22PHULsH0c6TM53u4CQCHxc=&h=400&w=400&sz=60&hl=nl&start=0&zoom=1&tbnid=5mC19lor_QD1vM:&tbnh=152&tbnw=152&prev=/images%3Fq%3Ddonkerblauwe%2Bjurk%26hl%3Dnl%26biw%3D1362%26bih%3D574%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=hc&vpx=1094&vpy=69&dur=93&hovh=225&hovw=225&tx=179&ty=102&ei=9_cATbuQIdXm4Ab25831Ag&oei=9_cATbuQIdXm4Ab25831Ag&esq=1&page=1&ndsp=26&ved=1t:429,r:8,s:0 ik had geen zin in een pak xd

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 16:31 ]

    nee. allen klas 4 t/m 6 heeft kerst gala en ik zit in de 1e dus nog ff wachten T.T en mijn zus heeft wel een gala..


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Seel schreef:
    (...)blablabla :Y)



    ???

    Me not.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb volgende week!(H)
    Deze heb ik besteld! En ik hoop zo dat deze past, ik ben echt in love!(H)
    En anders heb ik hier ergens een reserve jurk haha, die had ik ook besteld voor de zekerheid (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    loveprinses schreef:
    (...)


    ???

    Voorbeeld:
    klik

    Maar dan zonder spaties ertussen uiteraard.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    loveprinses schreef:
    (...)


    ???
    zo maak je je link korter :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ReinaxSergio schreef:
    Ik heb volgende week!(H)
    Deze heb ik besteld! En ik hoop zo dat deze past, ik ben echt in love!(H)
    En anders heb ik hier ergens een reserve jurk haha, die had ik ook besteld voor de zekerheid (:

    wow die is ook mooi ;o


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik ga d'r niet heen :'D
    Vet saai dude.
    En ik vind je jurk niet mooi :X Sorry.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    ik zou een kerstgala hebben maar school vond het nodig om het dit jaar af te schaffen en juist had ik een jurk laten maken pff nu moet ik hem weer verkopen jurk


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Rebellaaa schreef:
    Ik ga d'r niet heen :'D
    Vet saai dude.
    En ik vind je jurk niet mooi :X Sorry.



    ok.. ach ja jou mening he.

    Wij hebben geen kerstgala maar elk jaar is er wel het jozefienenbal ergens in februari en misschien ga ik er wel heen maar ik ben het nog niet zeker.


    But love's a malady without cure

    Ik heb alleen eindexamengala, maar daar ga ik niet heen denk ik. Je jurk vind ik persoonlijk ook niet mooi. :X


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wow, jouw jurk is echt heel erg mooi!
    En ik heb helaas geen kerstgala ):


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja, ik heb die. Maar ik ga niet. Ik ben 'n beetje het buitenbeentje van de klas dus dat zal heel saai worden. En de rest van mn vrienden zitten een klas lager en hebben nog geen gala of die willen niet(cat)


    To live would be an awfully big adventure

    Ja.:9~
    En ik heb er zoooo veel zin in!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?